In cadrul contractului Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Extindere, reabilitare termica si energetica a scolii gimnaziale Silivasu de Cimpie” se vor executa urmatoarele:
- SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentatii pentru avize, acorduri, autorizaţii (DTAC)
- a...
In cadrul contractului Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Extindere, reabilitare termica si energetica a scolii gimnaziale Silivasu de Cimpie” se vor executa urmatoarele:
- SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentatii pentru avize, acorduri, autorizaţii (DTAC)
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 712.501,00 lei, fara TVA, din care:
- 39.727,00 lei, fara TVA cheltuieli pt asigurarea utilitatilor necesare ob de investitii ( cap.2 din Devizul general)
- 7.000,00 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic si detalii de executie (cap.3.5.6 din Devizul general)
- 0,00 lei cheltuieli pentru documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor (DTAC) - cap.3.5.4 din Devizul general
- 2.500,00 lei, fata TVA cheltuieli cu asistenta tehnica (cap.3.8.1 din Devizul general)
-621.029,00 lei, fara TVA cheltuieli cu investitia de baza (cap 4.1 din Devizul general)
- 1.882,00 lei, fara TVA cheltuieli cu montaj utilaje ech. tehnologice si functionale (cap 4.2 din Devizul general)
- 38.363,00 cheltuieli pentru utilaje, ech. tehnologice si functionale care necesita montaj ( cap. 4.3 din Devizul general)
- 2.000,00 lei, fara TVA organizare de santier (cap. 5.1 din Devizul general)
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.