In cadrul contractului Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “ Asfaltare strazi in comuna Uriu” se vor executa urmatoarele:
-SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentatii pentru avize, acorduri, autoriza?ii (DTAC)
- verificarea tehn...
In cadrul contractului Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “ Asfaltare strazi in comuna Uriu” se vor executa urmatoarele:
-SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentatii pentru avize, acorduri, autoriza?ii (DTAC)
- verificarea tehnica a proiectarii
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
-Lucrari de constructii :
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
-Lucrari de organizare de santier
Valoarea estimata a contractului este de 3.183.971 lei, fara TVA, din care:
- 54.004 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic si detalii de executie (cap.3.5.6 din Devizul general)
- 3.000 lei cheltuieli pentru documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autoriza?iilor (DTAC) - cap.3.5.4 din Devizul general
- 1.500 lei, fata TVA cheltuieli cu verificarea tehnica a proiectarii (cap.3.5.5 din Devizul general)
- 15.000 lei, fata TVA cheltuieli cu asistenta tehnica (cap.3.8.1 din Devizul general)
- 3.079.671lei, fara TVA cheltuieli cu investitia de baza (cap 4 din Devizul general)
- 30.796 lei, fara TVA organizare de santier (cap. 5.1 din Devizul general)
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.