In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect:
Proiectare si executie de lucrari, in cadrul proiectului ”MODERNIZARE DRUMURI ÎN COMUNA CARASTELEC, JUDETUL SALAJ”
Valoarea estimata totala este 4.143.000,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 43.000,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic: 20....
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect:
Proiectare si executie de lucrari, in cadrul proiectului ”MODERNIZARE DRUMURI ÎN COMUNA CARASTELEC, JUDETUL SALAJ”
Valoarea estimata totala este 4.143.000,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 43.000,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic: 20.000,00 lei
b) Detalii de executie: 8.000,00 lei
c) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 5.000,00 lei fara TVA;
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10.000,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 4.100.000,00 lei fara TVA (cap. 4.1. Constructii si instalatii: 4.100.000,00 lei fara TVA) ;
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din L98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, AC poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu 9 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.