Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrare: ,,INSTALATIE DE INCALZIRE IN COMPLEX COMERCIAL BAZAR"din municipiul Suceava, conform cu cerintele din Studiul de fezabilitate.
Valoarea estimată a contractului Proiectare şi execuţie a obiectivului de investiţie ,,INSTALATIE DE INCALZIRE IN COMPLEX COMERCIAL BAZAR"din municipiul Suceava este de 19.056.176,83 lei fără TVA si este formata, tinand cont de valor...
Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrare: ,,INSTALATIE DE INCALZIRE IN COMPLEX COMERCIAL BAZAR"din municipiul Suceava, conform cu cerintele din Studiul de fezabilitate.
Valoarea estimată a contractului Proiectare şi execuţie a obiectivului de investiţie ,,INSTALATIE DE INCALZIRE IN COMPLEX COMERCIAL BAZAR"din municipiul Suceava este de 19.056.176,83 lei fără TVA si este formata, tinand cont de valorile precizate in Studiul de fezabilitate - Devizul general, din:
2. - Asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investitii – 32.044,00 lei fara TVA;
3.5.4 - Documentaţii tehnice in vederea obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor – 28.000,00 lei fara TVA;
3.5.5. - Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie - 32.000,00 lei fara TVA;
3.5.6. - Proiect tehnic si detalii de executie - 546.000,00 lei fara TVA;
3.8.1. -Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata de implementare a proiectului – 50.000,00 lei fara TVA;
4. - Cheltuieli pentru investitia de baza – 18.186.042,83 lei fara TVA;
5.1. - Organizare santier 182.090,00 lei fara TVA;
La preţul contractului se pot adăuga cheltuielile diverse şi neprevăzute doar dacă este cazul. Cheltuielile diverse şi neprevăzute reprezintă cheltuieli incluse în structura devizului general al obiectivului de investiţii, potrivit prevederilor HG nr. 907/2016, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizează în funcţie de necesităţi, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial. În acest context, actul adiţional va reprezenta expresia aplicării mecanice a clauzelor contractuale sau a unei modificări nesubstanţiale în conformitate cu dispoziţiile art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 10 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.