In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect:
Proiectare si executie de lucrari, in cadrul proiectului “Modernizare DC 16, km 0+000 – 2+170, judetul Salaj”
Valoarea estimata totala este 1636700,00 lei fara TVA, din care:
Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea initială 2000,00 lei fara TVA
Documentaţi...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect:
Proiectare si executie de lucrari, in cadrul proiectului “Modernizare DC 16, km 0+000 – 2+170, judetul Salaj”
Valoarea estimata totala este 1636700,00 lei fara TVA, din care:
Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea initială 2000,00 lei fara TVA
Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 1500,00 lei fara TVA
Proiect tehnic şi detalii de execuţie 48000,00 lei fara TVA
Asistentă tehnică din partea proiectantului 11000,00 lei fara TVA
Construcţii şi instalaţii 1539200,00 lei fara TVA
Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 35000,00 lei fara TVA
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din L98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, AC poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitatriilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire va fi de 6 zile fata de data limita de depunere a ofertei. Numarul de zile pana la care se poate solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor va fi de 8 zile.