Servicii de proiectare si Executie de lucrari pentru obiectivul „Reabilitare ?i modernizare Scoala Gimnaziala Mironeasa, corp A, corp B, corp C, comuna Mironeasa, jude?ul Ia?i”, in conformitate cu caietul de sarcini pe toata durata executiei lucrarilor la obiectivul referit.
Valoarea estimata este de 3.757.045,00 ron fara TVA.
Valoarea estimata este de 3.757.045,00 lei fara TVA si este compusa dupa cum urmeaza:
1. Servicii ...
Servicii de proiectare si Executie de lucrari pentru obiectivul „Reabilitare ?i modernizare Scoala Gimnaziala Mironeasa, corp A, corp B, corp C, comuna Mironeasa, jude?ul Ia?i”, in conformitate cu caietul de sarcini pe toata durata executiei lucrarilor la obiectivul referit.
Valoarea estimata este de 3.757.045,00 ron fara TVA.
Valoarea estimata este de 3.757.045,00 lei fara TVA si este compusa dupa cum urmeaza:
1. Servicii de proiectare - Faza proiect tehnic, Detalii de executie si Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie – 121.165,00 lei fara TVA, defalcat dupa cum urmeaza:
Cap (3.5.6) – 101.165,00 lei
Cap (3.5.4) – 20.000,00 lei
2. Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor – 34.019,00 lei;
3. Executie de lucrari – 3.601.861,00 lei fara TVA, defalcat dupa cum urmeaza:
Cap. 1 (1.2. + 1.3.) – 0,00 lei;
Cap. 2 – 145.706,00 lei;
Cap. 4 - 4.1. – 3.246.012,00 lei;
- 4.2. – 41.688,00 lei;
- 4.3. – 119.109,00 lei;
Cap. 5.1 (5.1.1.) – 49.346,00 lei
(5.1.2.) – 0 lei
Cap. 6 – (6.1) 0 lei;
-(6.2) – 0,00 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse ?i neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în func?ie de necesita?i, prin modificarea contractului în condi?iile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizi?iile publice.
Numar zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile (înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.