In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: proiectare si executie de lucrari in cadrul proiectului „ MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ÎN COMUNA HALMASD, JUDETUL SALAJ”.
Valoarea estimata totala este 4106703,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 68250,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: proiectare si executie de lucrari in cadrul proiectului „ MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ÎN COMUNA HALMASD, JUDETUL SALAJ”.
Valoarea estimata totala este 4106703,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 68250,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 61750,00 lei fara TVA;
b) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 4.500,00 lei fara TVA;
c) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 2.000,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 4038453,00 lei fara TVA (cap. 4.1. Constructii si instalatii: 4024368,00 lei fara TVA si cap. 5.1. Organizare de santier: 14085,00 lei fara TVA);
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu cel putin 9 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.