Prezenta procedură de atribuire a contractului de servicii de proiectare şi execuţie lucrări si consta in realizarea urmatoarelor activitati : - Elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea autorizaţiilor, avizelor, acordurilor etc necesare pentru execuţia lucrărilor, inclusiv documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţia de construire (PAD/PAC/DTAC). - Proiect tehnic, detalii de executie si caiete de sarcini , întocmit ...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de servicii de proiectare şi execuţie lucrări si consta in realizarea urmatoarelor activitati : - Elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea autorizaţiilor, avizelor, acordurilor etc necesare pentru execuţia lucrărilor, inclusiv documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţia de construire (PAD/PAC/DTAC). - Proiect tehnic, detalii de executie si caiete de sarcini , întocmit în baza documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie de Beneficiar. - Asistenţa tehnică a proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor Elaborarea unei documentaţii tehnice în deplină concordanţă cu situaţia actuală a constructiei şi cu reglementările legale în vigoare, întocmită în baza documentaţiei TEHNICE Studiu de fezabilitate - pusă la dispoziţie de Beneficiar. - Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului. - Dotari –echipamente medicale Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute ( 3,59%)precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 litera e) sau f) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.