Servicii de proiectare si Execuţie de lucrări pentru obiectivul „Reabilitare si modernizare gradinita cu program normal Coarnele Caprei, comuna Coarnele Caprei,judeţul Iaşi”, in conformitate cu caietul de sarcini pe toata durata executiei lucrarilor la obiectivul referit.
Valoarea estimata este de 881.750,00 lei fara TVA si este compusa dupa cum urmeaza:
1. Servicii de proiectare - Faza proiect tehnic, Detalii de executie s...
Servicii de proiectare si Execuţie de lucrări pentru obiectivul „Reabilitare si modernizare gradinita cu program normal Coarnele Caprei, comuna Coarnele Caprei,judeţul Iaşi”, in conformitate cu caietul de sarcini pe toata durata executiei lucrarilor la obiectivul referit.
Valoarea estimata este de 881.750,00 lei fara TVA si este compusa dupa cum urmeaza:
1. Servicii de proiectare - Faza proiect tehnic, Detalii de executie si Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie – 11.000,00 lei fara TVA
2. 2. Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat in Constructii– 2.000,00 lei;
3. Executie de lucrari – 868.750,00 lei fara TVA, defalcat dupa cum urmeaza:
Cap. 1 (1.3)– 13.000,00 lei;
Cap. 2 – 39.105,00 lei;
Cap. 4 - 4.1. – 762.545,00 lei;
- 4.2. – 2.000,00 lei;
- 4.3. – 39.350,00 lei;
Cap. 5.1 (5.1.1.) – 11.475,00 lei
(5.1.2.) – 1.275,00 lei
Cap. 6 – (6.1) 0,00 lei;
-(6.2) – 0,00 lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile.
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.