Feedback
I.D.: 77191704

Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul Abordarea integrata a masurilor de regenerare urbana in vederea cresterii calitatii vietii in orasul Comanesti, judetul Bacau

Data publicarii
10.01.23 Exista 124.679 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
93.000,00 RON - 93.000,00 RON
246.500,00 RON - 246.500,00 RON
348.200,00 RON - 348.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR IN ORASUL COMANESTI, MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR: Str. Pacii nr. cadastral – 64185, Str. Libertatii nr. cadastral - 64201 si 64209, 65139 şi 65136, Str. Gh. Lazar nr. cadastral – 64191, Str. Campului nr. cadastral – 64186 si 64187, Str. Liceului nr. cadastral – 61738, Str. Sublaloaia nr. cadastral – 64188, 64189 ...
3. MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR IN ORASUL COMANESTI, MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR: Str. Pacii nr. cadastral – 64185, Str. Libertatii nr. cadastral - 64201 si 64209, 65139 şi 65136, Str. Gh. Lazar nr. cadastral – 64191, Str. Campului nr. cadastral – 64186 si 64187, Str. Liceului nr. cadastral – 61738, Str. Sublaloaia nr. cadastral – 64188, 64189 si 64190.Durata contractului este de 2 luni pentru servicii de proiectare, Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului vor fi realizate pe Durata de execuţie a lucrărilor precum şi pe Durata de garanţie acordată fiecărui obiectiv de investiţie în parte.Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.". 1. REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDERE SI DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE SI GRADINITA COSTACHE S. CIOCAN, Proiectul integrat se va desfasura atat la sediul Beneficiarului, Primaria Orasului Comanesti, Strada Ciobanus, nr. 2, Comanesti 605200, judetul Bacau, cat si in cele 2 locatii in care se vor desfasura investitiile, dupa cum urmeaza:REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDERE SI DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE COSTACHE S. CIOCAN DE PE STRADA LIBERTATII, NR. 102 (fosta scoala 5 bis) - Oras Comanesti, Judetul Bacau, numar cadastral 63588 – C1;REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTAREA SCOLII GIMANZIALE COSTACHE S. CIOCAN – GRADINITA - Oras Comanesti, Judetul Bacau, numar cadastral 63588 – C2;Durata contractului este de 2 luni pentru servicii de proiectare, Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului vor fi realizate pe Durata de execuţie a lucrărilor precum şi pe Durata de garanţie acordată fiecărui obiectiv de investiţie în parte.Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.". 2. REABILITAREA, MODERNIZAREA SI EXTINDEREA CLADIRII CAMINULUI 6, Proiectul integrat se va desfasura atat la sediul Beneficiarului, Primaria Orasului Comanesti, Strada Ciobanus, nr. 2, Comanesti 605200, judetul Bacau, cat si in locatia in care se vor desfasura investitiile:REABILITAREA, MODERNIZAREA SI EXTINDEREA CLADIRII CAMINULUI 6, STRADA LICEULUI, NR. 6 (ASOCIATIA ROBERT COLE)Durata contractului este de 2 luni pentru servicii de proiectare, Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului vor fi realizate pe Durata de execuţie a lucrărilor precum şi pe Durata de garanţie acordată fiecărui obiectiv de investiţie în parte.Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul Abordarea integrata a masurilor de regenerare urbana in vederea cresterii calitatii vietii in orasul Comanesti, judetul Bacau 18.04.22
ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA PENTRU SPITALUL ORASENESC BUHUSI 9 LOTURI 25.04.23
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării obiectivului: "REFACEREA SI REABILITAREA DRUMURILOR PENTRU ELIMIREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN ORASUL TARGU OCNA, JUDETUL BACAU"  
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
Acord-cadru furnizare gaze naturale la locurile de consum ale UM 01769 Bacău 19.08.24
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ŞI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEŢUL BACĂU" 25.04.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU” 25.04.24
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ŞI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEŢUL BACĂU" 24.09.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU” 24.09.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU”