3. MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR IN ORASUL COMANESTI,
MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR: Str. Pacii nr. cadastral – 64185, Str. Libertatii nr. cadastral - 64201 si 64209, 65139 şi 65136, Str. Gh. Lazar nr. cadastral – 64191, Str. Campului nr. cadastral – 64186 si 64187, Str. Liceului nr. cadastral – 61738, Str. Sublaloaia nr. cadastral – 64188, 64189 ...
3. MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR IN ORASUL COMANESTI,
MODERNIZARE INFRASTRUCTURA STRADALA PRIN ASFALTAREA STRAZILOR: Str. Pacii nr. cadastral – 64185, Str. Libertatii nr. cadastral - 64201 si 64209, 65139 şi 65136, Str. Gh. Lazar nr. cadastral – 64191, Str. Campului nr. cadastral – 64186 si 64187, Str. Liceului nr. cadastral – 61738, Str. Sublaloaia nr. cadastral – 64188, 64189 si 64190.Durata contractului este de 2 luni pentru servicii de proiectare, Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului vor fi realizate pe Durata de execuţie a lucrărilor precum şi pe Durata de garanţie acordată fiecărui obiectiv de investiţie în parte.Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.".
1. REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDERE SI DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE SI GRADINITA COSTACHE S. CIOCAN,
Proiectul integrat se va desfasura atat la sediul Beneficiarului, Primaria Orasului Comanesti, Strada Ciobanus, nr. 2, Comanesti 605200, judetul Bacau, cat si in cele 2 locatii in care se vor desfasura investitiile, dupa cum urmeaza:REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDERE SI DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE COSTACHE S. CIOCAN DE PE STRADA LIBERTATII, NR. 102 (fosta scoala 5 bis) - Oras Comanesti, Judetul Bacau, numar cadastral 63588 – C1;REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTAREA SCOLII GIMANZIALE COSTACHE S. CIOCAN – GRADINITA - Oras Comanesti, Judetul Bacau, numar cadastral 63588 – C2;Durata contractului este de 2 luni pentru servicii de proiectare, Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului vor fi realizate pe Durata de execuţie a lucrărilor precum şi pe Durata de garanţie acordată fiecărui obiectiv de investiţie în parte.Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.".
2. REABILITAREA, MODERNIZAREA SI EXTINDEREA CLADIRII CAMINULUI 6,
Proiectul integrat se va desfasura atat la sediul Beneficiarului, Primaria Orasului Comanesti, Strada Ciobanus, nr. 2, Comanesti 605200, judetul Bacau, cat si in locatia in care se vor desfasura investitiile:REABILITAREA, MODERNIZAREA SI EXTINDEREA CLADIRII CAMINULUI 6, STRADA LICEULUI, NR. 6 (ASOCIATIA ROBERT COLE)Durata contractului este de 2 luni pentru servicii de proiectare, Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului vor fi realizate pe Durata de execuţie a lucrărilor precum şi pe Durata de garanţie acordată fiecărui obiectiv de investiţie în parte.Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.".