Servicii de proiectare (intocmire Proiect tehnic, Detalii de Executie, Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire) si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie „Construirea unei platforme de depozitare si gospodarire a gunoiului de grajd, comuna Bistret, Judetul Dolj”, finantat in cadrul proiectului „Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi-Finantare aditionala” pri...
Servicii de proiectare (intocmire Proiect tehnic, Detalii de Executie, Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire) si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie „Construirea unei platforme de depozitare si gospodarire a gunoiului de grajd, comuna Bistret, Judetul Dolj”, finantat in cadrul proiectului „Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi-Finantare aditionala” prin MINISTERUL APELOR SI PADURILOR, implementat de UMP în perioada 2017-2022, conform contract de finantare nr.126270/25.07.2019, inregistrat la sediul Comunei Bistreţ cu nr.7130/25.07.2019.
Avand in vedere documentatia tehnica nr. 16/2018 intocmita conform Hotărârea nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza Studiu de fezabilitate de S.C. TOPGES PROIECT S.R.L. - pentru prezenta investitie, achizitia Serviciilor de proiectare si Asistenta tehnica se estimeaza, luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare:
3.5.4 Documentatiile tehnice necesare obtinerii avize, acorduri si autorizatii :9.000,00 lei fara TVA
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 46.500,00 lei fara TVA
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10.000,00 lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de servicii de proiectare este de 65.500,00 lei fara TVA.
NOTA :
Potrivit art. 160 din Legea nr. 98/2016, AC stabileste un termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.