Contratul incheiat va cuprinde elaborarea Proiectului tehnic si a detaliilor de executie, Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire, Proiect de Organizare a Executarii Lucrarilor, Documentatiile pentru avize, acorduri prevazute in Certificatul de Urbanism, Documentatie Financiara pentru construirea unui sens giratoriu, pe drumul national DN 12 km+930(la intersectia drumului national DN12 cu strada care ...
Contratul incheiat va cuprinde elaborarea Proiectului tehnic si a detaliilor de executie, Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire, Proiect de Organizare a Executarii Lucrarilor, Documentatiile pentru avize, acorduri prevazute in Certificatul de Urbanism, Documentatie Financiara pentru construirea unui sens giratoriu, pe drumul national DN 12 km+930(la intersectia drumului national DN12 cu strada care face legatura spre Centru Sportiv si cu calea de acces nou creata), in municipiul Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, respectiv acordarea asistenta tehnica pe toata perioada implementarii investitiei.
Serviciile de proiectare includ elaborarea urmatoarelor documentatii, pe baza documentatiei tehnico-economice in faza S.F., proiect nr. 8/2019, elaborat de catre ROYAL CDV G2 S.R.L., in conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare:
1. Documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in C.U.;
2. Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire – P.A.C.;
3. Proiect de organizare a executiei lucrarilor – P.O.E.;
4. Proiect tehnic de executie, (inclusiv caiete de sarcini si detalii de executie);
5. Documentatia financiara, care va cuprinde:
- Deviz general si pe obiecte;
- Deviz martor;
- Centralizatoare si liste cuprinzand cantitati de lucrari – Formulare F1-F6, de asemenea se vor atasa listele cu cantitati de lucrari aferente organizarii de santier, conform formular F3.
Valoarea estimata a contractului 65.797,24 lei fara TVA, din care:
- servicii de proiectare este de 55.000,00 lei fara TVA;
- asistenta tehnica din partea proiectantului este de 10.797,24 lei fara TVA.
Prestatorul va asigura asistenta tehnica pe toata perioada implementarii investitiei, respectiv atat in perioada derularii procedurii de achizitie publica pentru atribuirea contractului de executie a lucrarilor, cat si in perioada de executie a lucrarilor, pana la receptia la terminarea lucrarilor, cu respectarea prevederilor caietului de sarcini.
Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 13 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 6 zile inainte de data de depunere oferte.