Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea si execuţia lucrărilor pentru componenta A: Lucrari de reabilitare si modernizare a Scolii Gimnaziale Aurel Vlaicu corp scoala + gradinita, din cadrul proiectului "Cresterea nivelului educational prin reabilitarea si modernizarea Scolii Gimnaziale Aurel Vlaicu si a spatiilor publice urbane in Municipiul Fetesti", Cod SMIS 126663 si consta in:
a) servicii de proiectare tehnica ...
Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea si execuţia lucrărilor pentru componenta A: Lucrari de reabilitare si modernizare a Scolii Gimnaziale Aurel Vlaicu corp scoala + gradinita, din cadrul proiectului "Cresterea nivelului educational prin reabilitarea si modernizarea Scolii Gimnaziale Aurel Vlaicu si a spatiilor publice urbane in Municipiul Fetesti", Cod SMIS 126663 si consta in:
a) servicii de proiectare tehnica (elaborare documentatii pentru obtinere avize/acorduri ;elaborare documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii ; elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie);
b) asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor ;
c) Execuţie lucrari;
Valoarea estimata este de 3.766.597,00 lei fara TVA, din care:
- Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 1.000,00 lei fara TVA
- Proiect tehnic si detalii de executie – 85.000,00 lei fara TVA
- Asistenta tehnica din partea proiectantului – 24.528,00 lei fara TVA
- Constructii si instalatii – 3.469.392,00 lei fara TVA
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 13.149,00 lei fara TVA
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj– 130.839,00 lei fara TVA
- Organizare de santier- 42.689,00 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute (330.531,00 lei fara TVA), aceasta suma putand fi accesata, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, in conditiile prevazute la art. 221 din Leg nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile .