Feedback
I.D.: 79468880

Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării obiectivului: "REFACEREA SI REABILITAREA DRUMURILOR PENTRU ELIMIREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN ORASUL TARGU OCNA, JUDETUL BACAU"

Data publicarii
07.03.23 Exista 117.809 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
486.967,61 RON - 486.967,61 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii ce urmează a fi atribuit, consta in prestarea Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării obiectivului: "REFACEREA SI REABILITAREA DRUMURILOR PENTRU ELIMIREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN ORASUL TARGU OCNA, JUDETUL BACAU" Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze su...
Obiectul contractului de servicii ce urmează a fi atribuit, consta in prestarea Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării obiectivului: "REFACEREA SI REABILITAREA DRUMURILOR PENTRU ELIMIREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN ORASUL TARGU OCNA, JUDETUL BACAU" Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. Contractul de servicii va avea următoarele etape: A. Elaborarea urmatoarelor documentatii: a. Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire; b. Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor conform certificatului de urbanism (avize detinatori de retele, acord ISC dupa caz, etc); c. Daca este cazul: documentatie pentru obtinerea/ prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism; d. Documentatie tehnica pentru organizarea executarii lucrarilor (POE); e. Proiect Tehnic, potrivit prevederilor legale; f. Detalii de executie; g. Intocmire raport la terminarea executiei; h. Programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp; i. Proiect "as-built"; B. Servicii conexe: a. Verificarea tehnica a proiectarii. b. Obtinerea avize, acorduri, inclusiv autorizatie de construire (plata taxelor intra in sarcina beneficiarului final al investitiei); c. Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi modificarile aduse proiectului). Prin prezenta documentatie se propun masuri in vederea prevenirii inundatiilor, precum si refacerea si unor tronsoane ale infrastructurii rutiere care au fost afectate de ploi. Strazile vizate asigura accesul riveranilor la drumul national DN12A si au o lungime totala de 2.892 km. Valoarea estimată fără TVA: 486.967,61 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul Abordarea integrata a masurilor de regenerare urbana in vederea cresterii calitatii vietii in orasul Comanesti, judetul Bacau  
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul Abordarea integrata a masurilor de regenerare urbana in vederea cresterii calitatii vietii in orasul Comanesti, judetul Bacau 18.04.22
ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA PENTRU SPITALUL ORASENESC BUHUSI 9 LOTURI 25.04.23
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ŞI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEŢUL BACĂU" 25.04.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU” 25.04.24
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ŞI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEŢUL BACĂU" 24.09.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU” 24.09.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU”  
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU”