Feedback
I.D.: 62190359

Servicii de proiectare, respectiv elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I.) privind obiectivul de investitii "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)".

Data publicarii
21.10.21 Exista 348.120 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71320000-7
Pretul estimativ:
226.890,76 RON - 226.890,76 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare, respectiv elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I.) privind obiectivul de investitii "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)".Etape de derulare contract Activitate Durată activitate (zile calendaristice) ETAPA I Documentaţia pentru obţinerea Certificatului de Urbanism la faza D.A.L.I.; X zile de la data semnării contractului ETAPA II ...
Servicii de proiectare, respectiv elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I.) privind obiectivul de investitii "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)".Etape de derulare contract Activitate Durată activitate (zile calendaristice) ETAPA I Documentaţia pentru obţinerea Certificatului de Urbanism la faza D.A.L.I.; X zile de la data semnării contractului ETAPA II Documentaţiile pentru obţinerea avizelor si acordurilor X zile de la data semnării contractului ETAPA III Studiu geotehnic X zile de la data semnării contractului ETAPA IV Studiul topografic X zile de la data semnării contractului ETAPA V Expertiza tehnica X zile de la data semnării contractului ETAPA VI Studiu istoric si arhitectural X zile de la data semnării contractului ETAPA VII Auditului energetic X zile de la data semnării contractului ETAPA VIII Scenariu de securitate la incendiu, ce va avea la baza un Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu X zile de la data semnării contractului ETAPA IX Alte studii de specialitate relevante pe care prestatorul le considera necesare X zile de la data semnării contractului ETAPA X Analiza stării construcţiei, se va face în memoriile tehnice pe specialitati, pe baza analizei de specialitate a proiectantului/proiectantilor, expertizei tehnice si a altor studii X zile de la data semnării contractului ETAPA XI Întocmire documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.) verificată de către verificatori tehnici atestaţi M.D.R.A.P. pe domenii/subdomenii, specialităţi instalaţii şi avizată de către expertul tehnic atestat M.D.R.A.P., MCC, care a efectuat expertiza tehnică X zile de la data semnării contractului ETAPA XII Prezentarea în fata Comisiei de recepţie autoritatii contractante (D.G.R.F.P. Cluj-Napoca) a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.), care face obiectul contractului X zile de la data semnării contractului TOTAL durată prestări servicii X zile NOTĂ: 1. Prestatorul va completa în tabel timpul pentru fiecare etapă care ţine de elaborarea tuturor documentaţiilor/documentelor/ studiilor etc.; 2. Predarea documentaţiilor tehnico – economice se va face după cum urmează: a) - 3 exemplare originale – Documentaţiile vor fi semnate şi ştampilate, îndosariate în bibliorafturi, inscripţionate cu denumirea proiectului, volumul, faza de etc. De asemenea, documentaţia va fi scrisă cu acelaşi font, îngrijit, iar planşele vor fi prevăzute cu sistem anti rupere / întărite în zona de îndosariere sau vor fi introduse în plastic transparent. Toate paginile vor fi numerotate, ştampilate şi semnate în original, conform competenţelor şi potrivit prevederilor legale în vigoare. În caz de neprezentare a cerinţelor de mai sus beneficiarul îşi rezervă dreptul de a respinge documentaţia menţionată la capitolul II . b) - 1 exemplar din documentaţie va fi predată şi în format electronic pe suport magnetic (CD, DVD) şi va cuprinde toată documentaţia de proiectare inclusiv ştampilele şi semnăturile şi se va prezenta în format docx (word), xlsx (excel), dwg (desene). c) Borderoul general pe obiecte de investiţie şi specialităţi, în format letric dar şi electronic pe suport magnetic (CD, DVD) , cuprinzând toate elementele şi fişierele de referinţă. - Documentaţia pentru obţinerea Certificatului de Urbanism la faza D.A.L.I., se preda în 2 exemplare pe suport de hartie şi un exemplar pe suport electronic pentru a fi prezentata primariei locale; - Documentaţiile pentru obţinerea avizelor si acordurilor, solicitate prin Certificatul de Urbanism (de la faza D.A.L.I.) si documentatiile aferente studiilor de specialitate solicitate de avizatori (dupa caz) si sustinerea acestora in comisiile de specialitate a avizatorilor, daca este cazul. Documentaţiile pentru studiile de solutii precum si pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism (faza D.A.L.I.) în 2 exemplare pe suport de hartie şi un exemplar pe suport electronic pentru fiecare avizator în parte. Acestea se vor supune aprobarii/avizarii institutiilor si organelor abilitate, de catre proiectant. - Studiu geotehnic privind executarea lucrarilor cuprinse in tema de proiectare si caietul de sarcini - se va elabora in 2(doua) exemplare semnate si stampilate pe suport de hartie si 2(doua) exemplare semnate si stampilate (iar apoi scanate) pe suport electronic (CD); - Studiu topografic ce se va efectua în cadrul D.A.L.I., din care sa reiasa aspectele tehnice de natura funciara ale imobilului (teren cu cladiri) - se va elabora in 2(doua) exemplare semnate si stampilate pe suport de hartie si 2(doua) exemplare semnate si stampilate (iar apoi scanate) pe suport electronic (CD); - Expertiza tehnica efectuată de către un expert tehnic în construcţii, privind executarea lucrarilor cuprinse in tema de proiectare si caietul de sarcini - se va elabora in 2(doua) exemplare semnate si stampilate pe suport de hartie si 2(doua) exemplare semnate si stampilate (iar apoi scanate) pe suport electronic (CD); - Studiu istoric din care sa reiasa aspectele istorice, arhitecturale şi stilistice ale clădirii - se va elabora in 2(doua) exemplare semnate si stampilate pe suport de hartie si 2(doua) exemplare semnate si stampilate (iar apoi scanate) pe suport electronic (CD); - Auditul energetic - se va elabora in 2(doua) exemplare semnate si stampilate pe suport de hartie si 2(doua) exemplare semnate si stampilate (iar apoi scanate) pe suport electronic (CD); - Scenariu de securitate la incendiu privind executarea lucrarilor cuprinse in tema de proiectare si caietul de sarcini, se predă beneficiarului, se va elabora in 2(doua) exemplare semnate si stampilate pe suport de hartie si 2(doua) exemplare semnate si stampilate (iar apoi scanate) pe suport electronic (CD); - Documentatia de proiectare pe specialitati privind documentatia de avizare pentru lucrari de interventii, respectiv, partile scrise si partile desenate, memoriile tehnice, antemasuratorile, devizul general, devizele pe specialitati, alte documente, etc., se predă beneficiarului pe suport de hârtie în 3(trei) exemplare semnate si stampilate (originale) si 3(trei) exemplare semnate si stampilate(iar apoi scanate) pe suport electronic (CD), iar, suplimentar, devizul general se va preda si intr-un fisier Microsoft Excel - editabil; - Oricare alte documete/documentatii specifice care fac parte din cadrul documentatiei de proiectare, faza de proiectare D.A.L.I. - Prezentarea şi susţinerea documentaţiei în faţa comisiei de recepţie de la nivelul autorităţii contractante. Proprietatea intelectuala asupra documentatiilor de proiectare apartine beneficiarului, respectiv faptul ca în relatia dintre parti, prestatorul se obliga sa cedeze drepturile de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala asupra documentelor elaborate in faza de proiectare care fac obiectul contractului. Partea scrisă a documentaţiei tehnico-economice va conţine lista cu semnături ale reprezentantului legal şi a întregului colectiv de elaborare - numele şi coordonatele proiectantului general/şefului de proiect, al proiectanţilor de specialitate, cu precizarea numelui, profesiei calităţii/responsabilităţii pe care au avut-o la elaborarea documentaţiei. De asemenea va conţine nominalizarea specialiştilor/experţilor/verificatorilor atestaţi MCIN, elaboratori, consultanţi sau verificatori ai documentaţiei, cu semnătura şi ştampila în original.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I), expertiză tehnică şi studii (geotehnic, topografic, istoric-arhitectural, altele), la imobilul monument istoric de categoria B de interes local- Palatul Administrativ al judeţului Cluj pentru implementarea proiectului: ,,Pregătire documentaţie tehnico-economică pentru reabilitarea, modernizarea şi dotarea clădirii Palatului Administrativ al judeţului Cluj, monument istoric de categorie B, cuprins în Lista Monumentelor Istorice la poziţia 739  
Servicii de elaborare a PT-ului si Asistenta tehnica a proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru proiectul Strazi si retele utilitati Parc Industrial (Str. Leon Birnbaum si Str. Henri Coanda) din municipiul Dej 22.02.19
Schimbare conductoare LEA JT PTA 1, 2 Vima Mare  
Achizitie servicii de elaborare proiect tehnic + servicii de verificare a proiectului tehnic servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru proiectul „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT ALTERNATIV ÎN MUNICIPIUL DEJ-punte pietonală şi modernizare coridor infrastructură integrate în Ocna Dej” Cod SMIS 123525 09.07.19
Achizitie servicii de elaborare proiect tehnic + servicii de verificare a proiectului tehnic servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru proiectul „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT ALTERNATIV ÎN MUNICIPIUL DEJ-punte pietonală şi modernizare coridor infrastructură integrate în Ocna Dej” Cod SMIS 123525  
Achizitionarea serviciilor de elaborare a Planului Urbanistic de Detaliu, a studiului de fezabilitate, expertizei tehnice, studiilor specifice tipului de investitie si documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii pentru obiectivul ,, Centru rezidential de îngrijire si asistenta sociala pentru persoane varstnice "»  
SERVICIU ÎNTOCMIRE STUDIU DE FEZABILITATE PRIVIND REALIZARE COMPLEX MUZEAL PENTRU MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI CLUJ-NAPOCA  
Proiectare si executie "Infiintare retea de distributie gaze naturale in localitatea Valcele, comuna Feleacu, judetul Cluj"  
Modificare si completare nota conceptuala si tema de proiectare  
Modificare si completare nota conceptuala si tema de proiectare