Obiectul contractului de servicii de proiectare, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenţii (faza D.A.L.I.), pentru obiectivul de investitii, "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)", realizata in conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 907 din 29 noiembrie 2016 (actualizată) privind etapele de elaborare şi...
Obiectul contractului de servicii de proiectare, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenţii (faza D.A.L.I.), pentru obiectivul de investitii, "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)", realizata in conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 907 din 29 noiembrie 2016 (actualizată) privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, fundamentata pe baza expertizei tehnice, cu scopul obtinerii finantarii din fonduri de la bugetul de stat.
Documentatia de avizare pentru lucrari de interventii, trebuie să respecte conţinutul cadru al D.A.L.I. în conformitate cu prevederile legale H.G. nr. 907 din 29 noiembrie 2016, art. 1, aliniatul (2), litera b), art. 9 si anexei nr. 5, pentru obiectivul "Reamenajare şi modernizare Sediu A.J.F.P. Cluj", din care sa reiasa indicatorii tehnico - economici ai investitiei, inclusiv devizul general, care sa poata fi prezentate în Consiliul Tehnico-Economic (C.T.E.) al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - (Bucuresti), în vederea obtinerii finanţării serviciilor de proiectare (Proiectului tehnic si a detaliilor de executie - P.T. - D.E.) si de executie a lucrarilor.
Calendarul estimativ de desfasurare a procedurii de achizitie este: 01.08.2021 - 30.12.2021.
Termenul de prestare a serviciilor este: până la data de 30.10.2021.
Durata de prestare declarata trebuie sa fie reala si sa poata fi sustinuta si argumentata de ofertant in propunerea tehnica.