Feedback
I.D.: 55958927

Servicii de proiectare "Reabilitare DJ 137 –km 0+000 – 21-400"(PT)

Data publicarii
12.04.21 Exista 113.705 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322500-6
Pretul estimativ:
495.798,32 RON - 495.798,32 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Documentaţiile pe care prestatorul le va realiza şi serviciile pe care le va presta, dar fără a se limita la acestea, sunt descrise, ca cerinţe minimale, în cele ce urmează: Documentaţii necesare obţinerii avizelor, acordurilor, solicitate prin Certificatul de urbanism, sau legislaţia incidentă, şi obţinerea acestora, în numele beneficiarului (inclusiv documentaţii verificate/studii pentru protecţia/devierea utilităţilor i...
Documentaţiile pe care prestatorul le va realiza şi serviciile pe care le va presta, dar fără a se limita la acestea, sunt descrise, ca cerinţe minimale, în cele ce urmează: Documentaţii necesare obţinerii avizelor, acordurilor, solicitate prin Certificatul de urbanism, sau legislaţia incidentă, şi obţinerea acestora, în numele beneficiarului (inclusiv documentaţii verificate/studii pentru protecţia/devierea utilităţilor identificate şi afectate de lucrările proiectate). Documentaţie pentru obţinerea Avizului Poliţiei Rutiere pentru instalarea mijloacelor de semnalizare rutieră, marcaje, semafoare şi alte dispozitive speciale din cadrul lucrărilor permanente. Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de execuţie (PAC), conform prevederilor în vigoare - verificat de verificatori de proiecte atestaţi; Proiectul Tehnic de Execuţie, însuşit de expert şi verificat de verificatori de proiecte atestaţi – elaborat în baza condiţiilor menţionate în avizele şi acordurile obţinute, respectând conţinutul cadru prevăzut de legislaţia în vigoare, (inclusiv proiecte tehnice cu detalii de execuţie pentru protecţia/devierea utilităţilor identificate şi afectate de lucrările proiectate). Devizul general va fi actualizat la nivel de Proiect Tehnic. Proiectantul va răspunde pentru listele de cantităţi întocmite; Asistenţă tehnică pe parcursul derulării procedurilor de achiziţie publică: Documentaţii tehnice necesare iniţierii procedurilor de achiziţie publică: Caiete de sarcini pe specialităţi şi Listele Formulare F1-F6, prevăzute de legislaţia în vigoare; În perioada de derulare a procedurilor de achiziţie publică pentru selectarea executantului lucrărilor vor fi elaborate inclusiv răspunsuri la clarificările solicitate de agenţii economici interesaţi. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor: Participarea proiectantului la predarea amplasamentului şi a bornelor de reper amplasate în urma ridicărilor topografice; Urmărirea aplicării pe şantier a soluţiilor adoptate prin proiect; Stabilirea modului de tratare a defectelor apărute în execuţie precum şi urmărirea aplicării pe şantier a soluţiilor adoptate după însuşirea acestora de către verificatorii atestaţi de proiecte; Soluţionarea neconformităţilor şi neconcordanţelor semnalate de către verificatorii atestaţi, executanţi, beneficiari, etc. la soluţiile tehnice proiectate; Participarea la toate fazele stabilite prin programul de control al calităţii lucrărilor de execuţie; Participarea la recepţii parţiale, recepţii la terminarea lucrărilor, recepţii finale, la punerea în funcţiune a fiecărei lucrări cuprinse în proiect şi elaborarea punctului de vedere asupra modului de realizare a lucrărilor; Participarea proiectantului la şedinţe de progres organizate de beneficiar, În perioada de execuţie şi de garanţie vor fi elaborate, după caz, Dispoziţii de şantier. Dispoziţiile de şantier care aduc modificări, din motive obiective, proiectului, caietului de sarcini sau listelor de cantităţi, vor fi realizate de proiectant şi însuşite de verificatori de proiecte, şi cu acordul scris al beneficiarului. Dispoziţiile vor fi însoţite de avizări/verificări/justificări, planşe şi liste cu cantităţi de lucrări aferente (NCS/NR) în termen de maxim 15 zile de la data primirii notificării (proces verbal, notă de constatare, etc...); Anterior recepţiei la terminarea lucrărilor vor fi elaborate şi predate inclusiv Planşele post execuţie şi Raportul proiectantului privind executarea lucrărilor necesare întocmirii cărţii tehnice a construcţiei; Dacă de la data finalizării proiectului şi obţinerii Autorizaţiei de construire până la data iniţierii procedurii de atribuire a contractului de lucrări apar modificări ale legislaţiei incidente, sau datorită contractării şi executării eşalonate a lucrărilor, la documentaţia tehnico economică privind execuţia lucrărilor se vor efectua completări, sinteze, actualizări ale documentaţiilor ce fac obiectul prezentului contract, în termen rezonabil stabilit de către achizitor. Actualizarea Devizului General la solicitarea beneficiarului ori de câte ori este necesar, dar de regulă în următoarele situaţii: La data supunerii spre aprobare a documentaţiei Tehnico economice; La data solicitării Autorizaţiei de construire, după caz; La data organizării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru execuţia de lucrări; După încheierea contractului de achiziţie, rezultând valoarea de finanţare a obiectivului de investiţie/lucrărilor de intervenţii; La data întocmirii sau modificării de către Ordonatorul principal de credite, potrivit legii, a listei obiectivelor de investiţii
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu