Servicii de proiectare PTE, obţinere avize , asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: Reparatii capitale et.3 (secţiile interne şi cardiologie) propuse prin DALI si atasate la documentele procedurii.
Lucrarile constau in reparatii la pereti si tavane , gleturi si zugraveli ,refacere pavimente ,inlocuire tamplarie interioară , recompartimentari interioare...
Servicii de proiectare PTE, obţinere avize , asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: Reparatii capitale et.3 (secţiile interne şi cardiologie) propuse prin DALI si atasate la documentele procedurii.
Lucrarile constau in reparatii la pereti si tavane , gleturi si zugraveli ,refacere pavimente ,inlocuire tamplarie interioară , recompartimentari interioare , instalatii sanitare , termice ,instaltie apel soră , internet , electrice si de gaze medicale.
-Valoarea estimata a serviciilor de proiectare şi asistenţă tehnică este de 154000 lei fara TVA, .
-Valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura este compusa din:
1.Constructii si instalatii – 4207886,01 lei fara TVA
2. Dotari de specialitate cu montaj – 953000 lei fara TVA
3. Organizarea de santier –12500 lei fara TVA
4. Cheltuieli diverse şi neprevăzute - 423889 lei (precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu lucrari care nu prezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment) din valoarea C+M –4373386,01 lei."
Sumele alocate pentru cheltuieli diverse si neprevazute pot fi accesate oricand in timpul derularii contractului in conditiile prevazute la art.221 din legea 98/2016, fiind cuprinse in devizul general .
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.