În prezent, pe strada 4 din satul Daia, exista unun pod la km 0+132, ce traverseaza Pârâul Sae?.
Prin realizarea investi?iei publice, se urmare?te aducerea podului existent la cerin?ele de siguran?a ?i confort a participan?ilor la trafic, prin luarea masurilor necesare de reparare, consolidare, sau dupa caz de înlocuirea a unor elemente structurale, astfel încât sa nu puna în pericol participan?ii la trafic.
Podul nou prom...
În prezent, pe strada 4 din satul Daia, exista unun pod la km 0+132, ce traverseaza Pârâul Sae?.
Prin realizarea investi?iei publice, se urmare?te aducerea podului existent la cerin?ele de siguran?a ?i confort a participan?ilor la trafic, prin luarea masurilor necesare de reparare, consolidare, sau dupa caz de înlocuirea a unor elemente structurale, astfel încât sa nu puna în pericol participan?ii la trafic.
Podul nou promovat în DALI este un pod realizat pe o structura închisa de tabla ondulata, din o?el corugat de tip VN 14. Cu lumina de 5,86 m ?i îna?imea sub pod de 3,52 m.
Având în vedere ca strada 4 are la?imea de 4-5 m, realizarea noului pod se va face cu închiderea totala a circula?iei. Pe perioada lucrarilor, traficul se va dirija pe variante ocolitoare/provizorii.
Dupa devierea traficului se trece la desfacerea elementelor din material lemnos ale structurii podului, cale, elementele de sus?inerea caii, elemnete de sus?inere a infrastructurii, elemente de racordari cu terasamentele etc.
Se va desface zidaria din infrastructuri.
Dupa efectuarea lucrarilor de sapatura, care se vor executa cu sprijiniri ?i atingerea cotei de fundare structurii metalice se vor realiza doua straturi succesive din balast compactate 98% Proctor cu grosimi de cca. 25 cm. Peste acestea se va dispune un strat de poza din nisip cu grosimea de 5 cm.
Se trece la dispunerea structurii închise cu lungimea de 15,34 m. La capetele acesteia se vor realiza timpane din beton armat C 25/30, cu funda?ii directe din beton C 16/20.
La interiorul structurii metalice, s-a prevazut dispunerea unei saltele de gabioane cu grosimea de 20 cm, cu rol de protec?ie ?i de îmbunata?itre a condi?iilor de scurgere. Se reface umplutura în jurul structurii închise, în straturi succesive de maxim 30 cm compactate 98% Proctor. Dupa primul strat de balast compactat se va dispune peste acesta o hidroizola?ie din geotextil ne?esut în doua straturi, între care se dispune o geomembrana.
Valoarea estimata: 516.519,22 lei fara TVA.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile