Obiectul contractului constituie elaborare fazele de proiectare:
- proiect tehnic (PAC, PAD, POE, PTE), detalii de execuţie,
- documentaţii pentru obţinerea avizelor, acordurilor necesare obţinerii autorizaţiei de construcţie,
- asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor
necesare pentru: “Reabilitare Cămin Cultural localitatea Valchid, com. Hoghilag, jud. Sibiu".
Autoritatea contractantă a accesat fonduri str...
Obiectul contractului constituie elaborare fazele de proiectare:
- proiect tehnic (PAC, PAD, POE, PTE), detalii de execuţie,
- documentaţii pentru obţinerea avizelor, acordurilor necesare obţinerii autorizaţiei de construcţie,
- asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor
necesare pentru: “Reabilitare Cămin Cultural localitatea Valchid, com. Hoghilag, jud. Sibiu".
Autoritatea contractantă a accesat fonduri structurale prin PNDR 2014-2020. Prin proiectul de investiţie se doreşte renovarea şi modernizarea corespunzătoare a Căminului Cultural din comuna Hoghilag, localitatea Valchid - proiect PNDR, Submăsura 7.6 - Investiţii asociate cu protejarea patrimoniului cultural.
Serviciile achiziţionate sunt:
- cap. 3.3. Proiectare şi inginerie – total 28.902,91 lei fără TVA, din care:
o 1. Cheltuieli pentru elaborarea tuturor fazelor de proiectare – total 26.329,42 lei fără TVA, din care:
- c: proiect tehnic: 22.961,75 lei fără TVA,
- d: detalii de execuţie: 3.368,09 lei fără TVA;
o 2. Documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii: 2.573,07 lei fără TVA;
- cap. 6.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului în cazul când aceasta nu intră în tarifarea proiectării: 4.900,74 lei fără TVA.
Durata de realizarea a a proiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor si autorizatiei este de 25 de zile de la emiterea ordinului administrativ de începere a serviciilor.
Durata asistentei tehnice este pe toata perioada de executie, pâna la finalizarea ei.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Numarul de zile pana la care autoritatea contractanta raspunde la clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 4 zile (art. 161, alin (2) din Legea 98/2016).