Servicii de proiectare - proiect tehnic și detalii de execuție, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului
pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea prin consolidare, extindere și reconfigurare
interioară a sediului administrativ al Înaltei Curți de Casație și Justiție, str. Batiștei, nr. 25, sector 2, municipiul București”Valoarea
estimata maxima...
Servicii de proiectare - proiect tehnic și detalii de execuție, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului
pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea prin consolidare, extindere și reconfigurare
interioară a sediului administrativ al Înaltei Curți de Casație și Justiție, str. Batiștei, nr. 25, sector 2, municipiul București”Valoarea
estimata maxima este de 63.369.736,91 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 60.375.550,01 lei fara TVA + Valoarea
aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 2.994.186,90 lei fara TVA.Valoare estimata a
contractului este de 60.375.550,01 lei, fara TVA, respectiv:- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a
proiectantului: 2.007.000 lei, fara TVA;- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 57.200.000 lei, fara TVA; Subcap.
4.1 – Constructii si instalatii: 38.375.487,63 lei, fara TVA;Subcap. 4.2 – Montaj: 576.179,33 lei, fara TVA;Subcap. 4.3 –
Utilaje cu montaj: 5.833.272,72 lei, fara TVA;Subcap. 4.4 - Utilaje fără montaj: 639.652,66 lei, fara TVA;Subcap. 4.5 - Dotări:
11.775.407,66 lei, fara TVA;- Cap. 5 – Organizare de santier: 1.168.550,01 lei, fara TVA; Subcap. 5.1.1 – Lucrari aferente
constructii instalatii: 973.791,67 lei, fara TVA;Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe: 194.758,33 lei, fara TVA;NOTAIn baza dispozitiilor
art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizata Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica procedura de
negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in situatia in care, in executie apar lucrari noi care constau
in repetarea unor lucrari similare prevazute in contractul initial. Valoarea prevazuta pentru aceste lucrari este in limita
a 2.994.186,90 lei fara TVA. Aceasta valoare este suplimentara valorii ce va fi ofertata in Graficul de esalonare a Preturilor
(propunerea financiara) si va fi folosita de autoritatea contractanta exclusiv pentru achizitionarea eventualelor lucrari
suplimentare de arhitectura si structura, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investitii si care
nu au facut obiectul documentatiei de atribuire (Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv
a ofertei, fiind identificate in faza de executie a lucrarilor dupa realizarea activitatilor de desfaceri, decopertari, demontari,
etc.Decontarea lucrarilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt
de participare se va realiza in baza cantitatilor real executate stabilite prin dispozitii de santier si confirmate de dirigintele
de santier. Valorea acestor lucrari se va stabili pe baza urmatoarelor principii:a) elemente similare si relevante din Contract,
daca exista; b) estimari rezonabile de Costuri la care se adauga un profit rezonabil; si c) preturi de piata”. Modificarea
contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221
din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile
prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate
cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile
ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile
inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde
tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.