Feedback
I.D.: 79723583

Servicii de proiectare - proiect tehnic şi detalii de execuţie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea si modernizarea Palatului Administrativ – Institutia Prefectului, judetul Sibiu"

Data publicarii
26.02.23 Exista 131.361 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45200000-9 71000000-8
Termenul limita pentru depunere:
20.04.23
Pretul estimativ:
35.757.365,89 RON - 37.564.992,25 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.03.23 Publicat la 15.03.23 Publicat la 18.03.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare - proiect tehnic şi detalii de execuţie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea si modernizarea Palatului Administrativ – Institutia Prefectului, judetul Sibiu" Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoa...
Servicii de proiectare - proiect tehnic şi detalii de execuţie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea si modernizarea Palatului Administrativ – Institutia Prefectului, judetul Sibiu" Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 1.807.626,36 lei fara TVA. Valoare estimata a contractului este de 35.757.365,89 lei, fara TVA, respectiv: - Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 970.313,12 lei, fara TVA; - Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 34.225.468,62 lei, fara TVA; Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 26.789.391,36 lei, fara TVA; Subcap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 1.289.815,91 lei, fara TVA; Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 4.299.386,35 lei, fara TVA; Subcap. 4.5 - Dotări: 1.846.875 lei, fara TVA; - Cap. 5 – Organizare de santier: 561.584,15 lei, fara TVA; Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii: 421.188,11 lei, fara TVA; Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 140.396,04 lei, fara TVA; NOTA In baza dispozitiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizata Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in situatia in care, in executie apar lucrari noi care constau in repetarea unor lucrari similare prevazute in contractul initial. Valoarea prevazuta pentru aceste lucrari este in limita a 1.807.626,36 lei fara TVA. Aceasta valoare este suplimentara valorii ce va fi ofertata in Graficul de esalonare a Preturilor (propunerea financiara) si va fi folosita de autoritatea contractanta exclusiv pentru achizitionarea eventualelor lucrari suplimentare de arhitectura si structura, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investitii si care nu au facut obiectul documentatiei de atribuire (Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate in faza de executie a lucrarilor dupa realizarea activitatilor de desfaceri, decopertari, demontari, etc. Decontarea lucrarilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare se va realiza in baza cantitatilor real executate stabilite prin dispozitii de santier si confirmate de dirigintele de santier. Valorea acestor lucrari se va stabili pe baza urmatoarelor principii: a) elemente similare si relevante din Contract, daca exista; b) estimari rezonabile de Costuri la care se adauga un profit rezonabil; si c) preturi de piata". Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299 21.08.24
Proiectare, execuție lucrări si asitență tehnică din partea proiectantului „Reabilitarea și modernizarea Palatului Administrativ - Instituția Prefectului jud. Sibiu” - 2299 21.08.24
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Reabilitarea, consolidarea, modernizarea şi dotarea Bazinului de Nataţie Olimpia Sibiu, Municipiul Sibiu, judeţul Sibiu" 06.09.23
Achizitia serviciilor de proiectare si execuţie lucrări de constructie: "REABILITARE/ MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA NR.4" LOT 1 – "Servicii de proiectare si execuţie lucrări de constructie: "REABILITARE/ MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA NR.4" LOT 2 – "Achizitia dotarilor pentru obiectivul de investie: "REABILITARE/ MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA NR.4" 17.02.22
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Construire gradinita cu program prelungit, sat Sadu, comuna Sadu, judetul Sibiu" 30.09.21
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Construire gradinita cu program prelungit, sat Sadu, comuna Sadu, judetul Sibiu" 08.07.21
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Construire gradinita cu program prelungit, sat Sadu, comuna Sadu, judetul Sibiu" 08.07.21
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 12 loturile 1 – 2, respectiv: Lot 1 - "Construire baza sportiva TIP 1, sat Selimbar, comuna Selimbar, judetul Sibiu – varianta 2 incalzire cu gaz si Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, Str. Soseaua Alexandriei, nr. 7, Municipiul Turnu Magurele, judetul Teleorman" – varianta 2 incalzire cu gaz 06.10.20
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie: Înfiinţare colector de transfer ape uzate menajere şi conductă de transport a apei în zona strada Sibiului, Oraş Cisnădie, judeţul Sibiu - 10650 04.09.24
11371 - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Dezvoltarea infrastructurii turistice in statiunea balneoclimaterica Ocna Sibiului, orasul Ocna Sibiului 06.03.24