Feedback
I.D.: 63831793

SERVICII DE PROIECTARE - PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE CONSTRUIRE P A C + PROIECT PENTRU ORGANIZARE EXECUTIEI LUCRARILOR (D.T.O.E) + PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE P.T + DETALII DE EXECUTIE DE + ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITIE

Data publicarii
06.12.21 Exista 60.618 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
138.571,44 RON - 138.571,44 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiect tehnic de execuţie PT + Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire PAC + Detalii de execuţie DE + Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii MODERNIZARE BLOC ALIMENTAR". .Penitenciarul Giurgiu- îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Achizitor în cadrul contractului, Administraţia Naţională a Penitenciarelor fiind ordonator secundar de credite, iar Ministeru...
Proiect tehnic de execuţie PT + Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire PAC + Detalii de execuţie DE + Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii MODERNIZARE BLOC ALIMENTAR". .Penitenciarul Giurgiu- îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Achizitor în cadrul contractului, Administraţia Naţională a Penitenciarelor fiind ordonator secundar de credite, iar Ministerul Justitiei ordonator principal. Documentaţia are rolul de a asigura suportul necesar realizării lucrărilor pentru restul de executat la obiectivul de investiţii “Modernizare Bloc alimentar" - ceea ce reprezintă nivelul minim de calitate privind cerinţele impuse conform legii. Prin aceasta se stabileşte conformarea funcţională, arhitecturală, constructivă, precum şi costurile estimative ale investiţiei. Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia corespunzătoare a tuturor lucrărilor identificate în Proiectul tehnic al restului de executat pentru obiectivul de investitii “MODERNIZARE BLOC ALIMENTAR" şi include: i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesare pentru execuţia lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b. Planul calităţii pentru execuţie; c. Planul de control al calităţii; d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Termenii si conditiile contractului includ si o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 5 ani. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1)şi (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 8 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu