Servicii de proiectare –fazele D.T.A.C. , Proiect Tehnic de Executie , Detalii de Executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: ”MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA IZVOARELE, JUDETUL PRAHOVA.
Proiectul este finantat prin PNDL II Subprogramul Modernizarea satului romanesc , domeniul construirea/modernizarea/ reabilitarea drumurilor publice clasificate si incadrate in...
Servicii de proiectare –fazele D.T.A.C. , Proiect Tehnic de Executie , Detalii de Executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: ”MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA IZVOARELE, JUDETUL PRAHOVA.
Proiectul este finantat prin PNDL II Subprogramul Modernizarea satului romanesc , domeniul construirea/modernizarea/ reabilitarea drumurilor publice clasificate si incadrate in conformitate cu prevederile legale in vigoare ca drumuri judetene, drumuri de interes local, respectiv drumuri comunale si/sau drumuri publice din interiorul localitatilor.
Tema de proiectare este cea din Studiul de Fezabilitate care face parte integranta din documentatia de atribuire.
Obiectul contractului cuprinde:
Proiectare: elaborare proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (D.T.A.C), elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor.
Documentatia se va elabora avand la baza Studiul de Fezabilitate si in conformitate cu prevederile HG907/2016, Lg.nr.50/1991 si Standerdele nationale si reglementarile tehnice in domeniu.
Se propune modernizarea a 14 strazi din comuna Izvoarele (sat Cernesti, str. Cernesti; sat Izvoarele, str. Duculesti, Triculesti, Sipot, Dobresti, Largeni, Soresti, Gaftoiesti; sat Homoraciu, str. Coltu Mare, Ferma, Coasta Mica, Poduri; sat Malu Vanat, str. Islaz, Ulita Mica).
Strazile ce urmeaza sa se modernizeze au latimi variabile, cu sistem rutier realizat din balastari si împietruiri cu grosimi variabile, iar acostamentele sunt neamenajate în cea mai mare parte. Pe toata lungimea studiata drumurile nu sunt semnalizate, prin indicatoare specifice sau marcaje rutiere. Majoritatea traseelor propuse sunt drumuri secundare, de clasa tehnica V cu o banda de circulatie sau cu doua cu trafic „redus” sau „foarte redus”.
Astfel s-a constatat ca situatia strazilor deteriorate are implicatii la nivelul întregii circulatii de autovehicule, pe diferite nivele interdependente.
Numarul de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.