Conform Caiet de sarcini. Obiectul general al contractului este realizarea serviciilor de proiectare pentru realizarea obiectivului de investitii "Regularizare râu Ruşor, comuna Pui, jud. Hunedoara"
Pentru atingerea obiectivului general, ofertantul va identifica măsurile adecvate şi va elabora documentaţile tehnice necesare în vederea promovării şi implementării obiectivului de investiţie menţionat, după cum urmează:
- I...
Conform Caiet de sarcini. Obiectul general al contractului este realizarea serviciilor de proiectare pentru realizarea obiectivului de investitii "Regularizare râu Ruşor, comuna Pui, jud. Hunedoara"
Pentru atingerea obiectivului general, ofertantul va identifica măsurile adecvate şi va elabora documentaţile tehnice necesare în vederea promovării şi implementării obiectivului de investiţie menţionat, după cum urmează:
- Intocmirea studiilor de teren ;
- Elaborarea expertizei tehnice ;
- Elaborarea şi avizarea Proiectului Tehnic şi a detaliilor de execuţie;
- Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi autorizaţiilor ;
- Elaborarea documentaţiilor pentru terenuri (obligatoriu acolo unde este cazul);
- Actualizarea şi aprobarea Studiului de Fezabilitate conform H.G. nr. 28/2008;
- Elaborarea şi validarea strategiei de contractare şi a documentaţiilor de achiziţie (inclusiv specificaţiile tehnice) pentru proiectul de investiţie şi asigurarea asistenţei tehnice pe perioada derulării procedurilor de achiziţie;
- Asigurarea de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pe perioada de garanţie a lucrărilor.
In conformitate cu prevederile art.221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare , eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea :
a) generate de schimbări/modificări legislative/normative/STAS-uri/norme/ordine/instrucţiuni/etc.;
b) generate de solicitări ale Autorităţilor/Entităţilor ce eliberează avize/acorduri/autorizaţii/permise sau de alte entităţi care au atribuţiuni în legătură cu proiectul (MT, MFE, Instituţii Centrale şi/sau Locale, ARR, Beneficiar, MAI, SRI, Verificatori Atestaţi, etc.) ;
c) privind prelungirea termenelor de predare a rapoartelor/livrabilelor (documentelor/documentaţiei) (termene intermediare) precizate în Caietul de Sarcini, în condiţiile în care nu se prelungeşte durata contractului;
d) generate de mobilizarea slabă a personalului Prestatorului ;
e) generate de înlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru îndeplinirea contractului, la care s-au aplicat factori de evaluare ;
f) generate de prelungirea duratei contractului, ca urmare a, dar nu exclusiv:
f1 - prelungirea termenelor de predare a rapoartelor/livrabilelor ;
f2 - completarea documentaţiei (Autoritatea Contractantă/Beneficiarul poate solicita completări la documentaţie, chiar dacă aceasta este întocmită în conformitate cu prevederile legale, datorită exigenţelor MT sau altor entităţi);
f3 - întârzieri şi/sau alte dificultăţi în obţinerea de către Prestator a tuturor avizelor, acordurilor, permiselor şi a autorizaţiilor necesare;
f4 - întârzieri în urma verificării documentaţiei de către verificatorii atestaţi;
f5- întârzieri cauzate de necesitatea prelungirii procedurilor de achizitie publica pentru atribuirea contractului/telor de achiziţie publică de execuţie lucrari (după caz);
g) generate de înlocuirea/introducerea subcontractanţilor ;
h) generate de înlocuirea personalului nominalizat pentru îndeplinirea contractului, la care nu s-au aplicat factori de evaluare ;
i) modificări generate de aplicarea legii privind monumentele istorice, realizarea auditului de siguranţă rutieră, si daca este cazul, de elaborarea PUZ;
j) modificări generate de cerinţe privind cercetare şi lucrări arheologice;
Modificarile se realizează în conformitate atât cu prevederile Legii privind achiziţiile publice nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare şi ale H.G.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, cât şi cu prevederile contractuale şi nu vor afecta caracterul general al contractului. Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art.221 alin.(7) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile articolului 20 din contractul de servicii.
Numărul de zile până la care ofertanţii pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor 10 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.