Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect: servicii de proiectare pentru realizarea obiectivului de investiţie Consolidarea şi creşterea eficienţei energetice a clădirii Muzeului Judeţean Gorj "Alexandru Ştefulescu".
Conform caietului de sarcini nr. 18587 din 02.10.2024, serviciile ce fac obiectul contractului sunt:
- Documentaţii necesare obţinerii avizelor ...
Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect: servicii de proiectare pentru realizarea obiectivului de investiţie Consolidarea şi creşterea eficienţei energetice a clădirii Muzeului Judeţean Gorj "Alexandru Ştefulescu".
Conform caietului de sarcini nr. 18587 din 02.10.2024, serviciile ce fac obiectul contractului sunt:
- Documentaţii necesare obţinerii avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism - 2 exemplare originale,
- Documentaţie pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.), elaborată în condiţiile H.G. 907/2016 şi Legii nr. 50/1991 şi cu respectarea prevederilor documentaţiilor de urbanism, verificată pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi în condiţiile legii, însoţită de referatul/referatele de verificare şi insuşită de expertul tehnic care a întocmit expertiza tehnică - 2 exemplare originale pe suport de hârtie şi un exemplar în format electronic .pdf cu toate semnăturile şi ştampilele,
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie (P.Th.+D.E.), inclusiv caietele de sarcini aferente, ca parte integrantă a proiectului tehnic, verificate pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi în condiţiile legii, însoţit de referatul/referatele de verificare şi insuşite de expertul tehnic care a întocmit expertiza tehnică, inclusiv Plan DNSH - 4 exemplare originale pe suport de hârtie şi un exemplar pe suport electronic .pdf cu toate semnăturile şi ştampilele,
- Liste de cantităţi cu şi fără valori – formularele F1-F5 şi C6-C9 – 4 exemplare originale (1 exemplar fără valori şi 3 exemplare cu valori) pe suport de hârtie şi un exemplar pe suport electronic .pdf, cu toate semnăturile şi ştampilele proiectantului,
- Documentaţie privind exploatarea, întreţinerea, repararea şi urmărirea comportării în timp a construcţiei, verificată de verificatori tehnici atestaţi – 2 exemplare originale pe suport de hârtie,
- Planul de securitate si sănătate întocmit în conformitate cu HG 300/2006 – 1 exemplar original pe suport de hârtie.
În conformitate cu prevederile art. 160 şi ale art. 161 din Legea nr. 98/2016,
- termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este în a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP/SICAP;
- în cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat mai sus (10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor),
autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 7-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.