Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de servicii de proiectare pentru obiectivul „Consolidare, restaurare, conservare biserica, amenajare incinta si împrejmuire, realizare lumnarar în exteriorul bisericii, înlocuire învelitoare, iluminat arhitectural si ambiental, sistematizare verticala a terenului, reamenajare incinta si reabilitare poarta de acces secunda...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de servicii de proiectare pentru obiectivul „Consolidare, restaurare, conservare biserica, amenajare incinta si împrejmuire, realizare lumnarar în exteriorul bisericii, înlocuire învelitoare, iluminat arhitectural si ambiental, sistematizare verticala a terenului, reamenajare incinta si reabilitare poarta de acces secundar la ansamblul BISERICII SFANTUL NICOLAE”.
Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit in baza prezentei proceduri cuprinde urmatoarele servicii:
servicii de elaborare a documentaţiei tehnice pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii (DTAC) şi alte avize/acorduri, dacă sunt necesare;
redactare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini, liste de cantităţi;
verificarea de calitate a proiectului tehnic;
asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si servicii de consultanta tehnica si financiara in cadrul procedurii pentru atribuirea contractului de executie lucrari (analizarea propunerilor tehnice si propunerilor financiare).
Termenul de predare a proiectului tehnic si a documentatiei aferente (care va include si obtinerea avizelor necesare) va fi de 6 luni de la semnarea contractului.
Termenul pentru asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor este de 18 luni.
Serviciile de consultanta tehnica si financiara in cadrul procedurii pentru atribuirea contractului de executie lucrari (analizarea propunerilor tehnice si propunerilor financiare) vor fi asigurate pe intreaga perioada de derulare a procedurii organizata in vederea atriburii contractului de executie lucrari.
Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor precizata in invitatia de participare.