Feedback
I.D.: 86433415

Servicii de proiectare pentru "Lucrari de interventii si modernizare cladire sediu DGRFP Brasov"

Data publicarii
01.09.23 Exista 155.249 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71220000-6 71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
10.10.23
Pretul estimativ:
977.000,00 RON - 977.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.09.23 Publicat la 12.09.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
• sediul DGRFP Brasov str,. Mihail Kogalniceanu nr. 7 Brasov Imobilul clădire sediu al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Brasov este proprietatea D.G.R.F.P.Braşov fiind întabulat în cartea funciara nr. 124033 sub nr. Cadastral 124033, suprafaţa de teren aferentă clădirii fiind de 1.004 mp, este proprietatea Municipiului Braşov cu drept de folosinţă D.G.R.F.P.Braşov. Terasa pietonală circulabilă care facili...
• sediul DGRFP Brasov str,. Mihail Kogalniceanu nr. 7 Brasov Imobilul clădire sediu al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Brasov este proprietatea D.G.R.F.P.Braşov fiind întabulat în cartea funciara nr. 124033 sub nr. Cadastral 124033, suprafaţa de teren aferentă clădirii fiind de 1.004 mp, este proprietatea Municipiului Braşov cu drept de folosinţă D.G.R.F.P.Braşov. Terasa pietonală circulabilă care facilitează accesul unic în clădirea sediului D.G.R.F.P. Braşov este si acoperiş al subsolului circulabil auto este intabulată în două cărţi funciare: CF nr. 123991 sub nr. cadastral 123991, teren de construcţii în suprafaţă de 2.106 mp şi în CF nr.140407 sub nr. Top 9771, cu suprafaţa de 500 mp, proprietatea Statului Roman, drept de administrare D.G.R.F.P.Braşov. Terenul pe care se propune edificarea noii căi de acces se afla langa terasa pietonala, a fost dat în administrarea D.G.R.F.P. Braşov de către Municipiului Brasov, din domeniul public al acestuia, are o suprafata de 214 mp (176 mp - conform HCL nr.273/29.05.2020 şi 38 mp prin HCL 567/2018) conform extraselor de CF nr.137434, nr. Cad 137434 şi CF nr.163533 nr. Cad 163533 .Descrierea serviciilor ce urmează a fi prestate şi documentaţiile ce urmează a fi elaborate: Servicii de elaborare Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor (PAC/DTAC),Proiect Tehnic de Executie (P.T.)şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru implementarea obiectivului de investiţii "Lucrări de intervenţie şi modernizare sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov ", situat in Str. .Mihail Kogalniceanu nr. 7, municipiul Braşov, jud. Braşov, în speţă se vor dezvolta, detalia şi, după caz, optimiza, prin propuneri tehnice, scenariul aprobat în cadrul documentatiei DALI de crestere a performantei energetice cu respectarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a regulamentelor emise în aplicarea acesteia, Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările ulterioare, Legea 372/2005 cu completarile si modificarile ulterioare şi a celorlalte acte normative şi reglementări tehnice în vigoare: (C107-2005, cu completarile si modificarile ulterioare, Mc001/1,2,3, 4 si 6, Ordinul 2641 etc.).Documentaţiile tehnice prevăzute mai sus vor lua in considerare modificarile si degradarile aparute la cladire in intervalul de timp dintre DALI si finalizarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul prezentului contract. La acestea se vor adauga orice alte lucrari/interventii fara modificarea valorii devizului general, care vor fi identificate si considerate in mod rezonabil necesare de proiectant sau de beneficiar pe parcursul executarii serviciilor de proiectare, pana la finalizarea documentatiilor de avize, in special ISU, intrucat documentatia depusa va fi vizata spre neschimbare. Pentru realizarea investitiei, în principiu, se urmăreste accesarea de fonduri de la Bugetul de Stat. Cadrul general de politici în domeniul efi • ofertantul va vizita amplasamentul, pentru a putea evalua pe propria răspundere, cheltuială şi risc datele necesare elaborării ofertei • Proiectantul va asigura asistenţă tehnică pe perioada de derulare a procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii contractului de lucrari pentru următoarele faze, proiectantul va răspunde la clarificari pe toata perioada de derulare a achiziţiei. • Proiectantul va respecta toate normele de protecţia mediului, protecţia muncii şi siguranţa circulaţiei rutiere în vigoare la data întocmirii documentaţiei. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu