• sediul DGRFP Brasov str,. Mihail Kogalniceanu nr. 7 Brasov Imobilul clădire sediu al Directiei Generale Regionale a Finantelor
Publice Brasov este proprietatea D.G.R.F.P.Braşov fiind întabulat în cartea funciara nr. 124033 sub nr. Cadastral 124033,
suprafaţa de teren aferentă clădirii fiind de 1.004 mp, este proprietatea Municipiului Braşov cu drept de folosință D.G.R.F.P.Braşov.
Terasa pietonală circula...
• sediul DGRFP Brasov str,. Mihail Kogalniceanu nr. 7 Brasov Imobilul clădire sediu al Directiei Generale Regionale a Finantelor
Publice Brasov este proprietatea D.G.R.F.P.Braşov fiind întabulat în cartea funciara nr. 124033 sub nr. Cadastral 124033,
suprafaţa de teren aferentă clădirii fiind de 1.004 mp, este proprietatea Municipiului Braşov cu drept de folosință D.G.R.F.P.Braşov.
Terasa pietonală circulabilă care facilitează accesul unic în clădirea sediului D.G.R.F.P. Braşov este si acoperiş al subsolului
circulabil auto este intabulată în două cărţi funciare: CF nr. 123991 sub nr. cadastral 123991, teren de construcţii în suprafaţă
de 2.106 mp şi în CF nr.140407 sub nr. Top 9771, cu suprafaţa de 500 mp, proprietatea Statului Roman, drept de administrare
D.G.R.F.P.Braşov. Terenul pe care se propune edificarea noii căi de acces se afla langa terasa pietonala, a fost dat în administrarea
D.G.R.F.P. Braşov de către Municipiului Brasov, din domeniul public al acestuia, are o suprafata de 214 mp (176 mp - conform
HCL nr.273/29.05.2020 şi 38 mp prin HCL 567/2018) conform extraselor de CF nr.137434, nr. Cad 137434 și CF nr.163533 nr. Cad
163533 .Descrierea serviciilor ce urmează a fi prestate şi documentaţiile ce urmează a fi elaborate:Servicii de elaborare
Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor (PAC/DTAC),Proiect Tehnic de Executie (P.T.)şi asistenţă tehnică din partea
proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru implementarea obiectivului de investiții „Lucrări de intervenție și modernizare
sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Brașov ”, situat in Str. .Mihail Kogalniceanu nr. 7, municipiul Brașov,
jud. Brașov, în speță se vor dezvolta, detalia şi, după caz, optimiza, prin propuneri tehnice, scenariul aprobat în cadrul
documentatiei DALI de crestere a performantei energetice cu respectarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii
şi a regulamentelor emise în aplicarea acesteia, Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii,
republicată, cu modificările ulterioare, Legea 372/2005 cu completarile si modificarile ulterioare şi a celorlalte acte normative
şi reglementări tehnice în vigoare: (C107-2005, cu completarile si modificarile ulterioare, Mc001/1,2,3, 4 si 6, Ordinul 2641
etc.).Documentațiile tehnice prevăzute mai sus vor lua in considerare modificarile si degradarile aparute la cladire in intervalul
de timp dintre DALI si finalizarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul prezentului contract. La acestea se vor adauga
orice alte lucrari/interventii fara modificarea valorii devizului general, care vor fi identificate si considerate in mod
rezonabil necesare de proiectant sau de beneficiar pe parcursul executarii serviciilor de proiectare, pana la finalizarea
documentatiilor de avize, in special ISU, intrucat documentatia depusa va fi vizata spre neschimbare. Pentru realizarea investitiei,
în principiu, se urmăreste accesarea de fonduri de la Bugetul de Stat. Cadrul general de politici în domeniul efi• ofertantul
va vizita amplasamentul, pentru a putea evalua pe propria răspundere, cheltuială şi risc datele necesare elaborării ofertei•
Proiectantul va asigura asistenţă tehnică pe perioada de derulare a procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii
contractului de lucrari pentru următoarele faze, proiectantul va răspunde la clarificari pe toata perioada de derulare a achiziţiei.•
Proiectantul va respecta toate normele de protecţia mediului, protecţia muncii şi siguranţa circulaţiei rutiere în vigoare
la data întocmirii documentaţiei.Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita
stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.