Obiectul contractului il constituie: Servicii de elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor (PAC/DTAC), Proiect Tehnic de Executie (P.T.) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru implementarea obiectivului de investitii “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor din municipiile reşedinţe de judeţ aflate în patrimoniul DGRFP Braşov - sediul Administratiei Judeţen...
Obiectul contractului il constituie: Servicii de elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor (PAC/DTAC), Proiect Tehnic de Executie (P.T.) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru implementarea obiectivului de investitii “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor din municipiile reşedinţe de judeţ aflate în patrimoniul DGRFP Braşov - sediul Administratiei Judeţene a Finantelor Publice Alba".
Valoarea totală a achiziţiei este de 723.000 lei fără TVA; Valoare estimată servicii proiectare: 580.000 lei fără T.V.A. Valoare estimată serv de asistenţă tehnică: 143.000 lei fără T.V.A.
Descrierea serviciilor ce urmează a fi prestate şi documentaţiile ce urmează a fi elaborate:
- Servicii de elaborare Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor (PAC/DTAC), Proiect Tehnic de Executie (P.T.) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru implementarea obiectivului de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a clădirilor din municipiile reşedinţe aflate în patrimoniul D.G.R.F.P. Braşov – sediul A.J.F.P. Alba", situat in Str. Primăverii, nr. 10, municipiul Alba Iulia, jud. Alba, în speţă se vor dezvolta, detalia şi, după caz, optimiza, prin propuneri tehnice, scenariul aprobat în cadrul documentatiei DALI de creştere a performanţei energetice cu respectarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a regulamentelor emise în aplicarea acesteia, Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările ulterioare, Legea 372/2005 cu completarile si modificarile ulterioare şi a celorlalte acte normative şi reglementări tehnice în vigoare: (C107-2005, cu completarile si modificarile ulterioare, Mc001/1,2,3, 4 si 6, Ordinul 2641 etc.).
Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.