Proiectul se va implementa la imobilul situat în intravilanul municipiului Miercurea Ciuc, cu adresa: strada Revoluţiei din Decembrie nr.20, judeţul Harghita, proprietatea Statului Roman, cu drept de administrare Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Harghita conform Cărţii funciare nr.64832 Miercurea Ciuc, având suprafaţa terenului de 3.989 mp şi suprafaţa co...
Proiectul se va implementa la imobilul situat în intravilanul municipiului Miercurea Ciuc, cu adresa: strada Revoluţiei din Decembrie nr.20, judeţul Harghita, proprietatea Statului Roman, cu drept de administrare Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Harghita conform Cărţii funciare nr.64832 Miercurea Ciuc, având suprafaţa terenului de 3.989 mp şi suprafaţa construită de 1.292 mp. Descrierea serviciilor ce urmează a fi prestate şi documentaţiile ce urmează a fi elaborate:
Servicii de elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor (PAC/DTAC),Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E.) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru implementarea obiectivului de investiţii "Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului A.J.F.P. Harghita", situat în Str. Revoluţiei din Decembrie, nr. 20, municipiul Miercurea Ciuc, judeţul Harghita, în speţă se vor dezvolta, detalia şi după caz, optimiza, prin propuneri tehnice, scenariul aprobat în cadrul documentaţiei DALI de creştere a performanţei energetice şi modernizarea clădirii, cu respectarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a regulamentelor emise în aplicarea acesteia, Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările ulterioare, Legea nr. 372/2005 cu completările şi modificările ulterioare şi a celorlalte acte normative şi reglementări tehnice în vigoare: (C107-2005, cu completările şi modificările ulterioare, Mc001/1,2,3, 4 si 6, Ordinul 2641 etc.).
Documentaţiile tehnice prevăzute mai sus vor lua în considerare modificările şi degradările apărute la clădire în intervalul de timp dintre DALI şi finalizarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul prezentului contract. La acestea se vor adăuga orice alte lucrări/intervenţii fără modificarea valorii devizului general, care vor fi identificate şi considerate în mod rezonabil necesare de proiectant sau de beneficiar pe parcursul executării serviciilor de proiectare, până la finalizarea documentaţiilor de avize, în special ISU, întrucât documentaţia depusă va fi vizata spre neschimbare.
Pentru realizarea investitiei, în principiu, se urmăreste accesarea de fonduri de la Bugetul de Stat.
• ofertantul va vizita amplasamentul, pentru a putea evalua pe propria răspundere, cheltuială şi risc datele necesare elaborării ofertei
• Proiectantul va asigura asistenţă tehnică pe perioada de derulare a procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii contractului de lucrari pentru următoarele faze, proiectantul va răspunde la clarificari pe toata perioada de derulare a achiziţiei.
• Proiectantul va respecta toate normele de protecţia mediului, protecţia muncii şi siguranţa circulaţiei rutiere în vigoare la data întocmirii documentaţiei.
Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Valoarea estimata: 217.000 lei fara TVA din care asistenta tehnica: 34.000 lei fara TVA.