Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1774/26.09.2022 şi cu Hotărârea nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Se vor realiza studiile şi se vor obţine avizele, acordurile şi autorizaţiile cerute în ace...
Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1774/26.09.2022 şi cu Hotărârea nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Se vor realiza studiile şi se vor obţine avizele, acordurile şi autorizaţiile cerute în acestea.
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare faza S.F. (Studiu de Fezabilitate) pentru realizarea obiectivului de investiţii "Rezervă de apă pentru consum şi incendiu, Sistem de tratare a apelor uzate şi racordare la reţeaua publică de canalizare, la Secţia Clinică a IV-a Dr. Clunet din şoseaua Bucium nr.106, a Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, tema de proiectare, studiu de fezabilitate, alte studii".
Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi elaborate în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1774/26.09.2022, HG 907/2016 şi Nota Conceptuală anexată prezentei:
2.1.1. Tema de proiectare. Aceasta va trebui aprobată de beneficiar şi va sta la baza întocmirii documentaţiei S.F.
2.1.2. Studii premergătoare întocmirii documentaţiei faza Studiu de Fezabilitate, documentaţii suport pentru obţinere avize
2.1.2.1 Studii:
- Ridicare topografică vizată la OCPI cu indicarea nr. cadastrale, a vecinatăţilor, a suprafeţei de teren deţinute conform actelor etc. şi PV recepţie;
- Studiu geotehnic si de stabilitate şi Referat de verificare la cerinta Af;
- Referate de verificare conform legislaţiei în vigoare (exemple domenii: A1, A2, B1, C, D, E, F, Ie, It, Is etc).
2.1.2.2 Documentaţii suport şi obţinere avize:
Avize, acorduri şi studii solicitate atât prin certificatul de urbanism cât şi identificate a fi necesare:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului; inclusiv evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu încadrare în Anexa 2 la pct. 13 a) din Legea nr. 292/2018;, dacă în urma deciziei de evaluare iniţială, obiectivul de investiţii intră sub incidenţa legii mai sus menţionate.
- aviz/acord alimentare cu apă;
- aviz/acord canalizare;
- aviz/acord alimentare cu energie electrică - dacă este cazul;
- aviz/acord gaze naturale;
- aviz/acord telefonizare;
Alte avize/acorduri:
AVIZE PRIMARIA IASI:
- Aviz Serv. Eficienta energetica;
- Serv. străzi municipale;
- Aviz Comisie de Versanţi;
- Aviz Serv. Promovare şi Monitorizare Calitate Mediu;
- Adresa Biroul Spaţii Verzi şi Salubritate.
Avize şi acorduri privind:
- securitatea la incendiu;
- sănătatea populaţiei;
Avizele / acordurile specifice ale administratiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
- Aviz CNAIR (administrator drum);
- Orice alte avize/acorduri necesare realizării obiectivului de investiţie.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.