Contractul are ca scop achiziţionarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii "Realizare reţea de infrastructură pentru transportul verde în cadrul programului finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - Componenta C10 Fondul Local, Investiţia I.1.4, respectiv: Amenajare piste de biciclete pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti". Obiectivul de investiţii propune construirea a 36,45 K...
Contractul are ca scop achiziţionarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii "Realizare reţea de infrastructură pentru transportul verde în cadrul programului finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - Componenta C10 Fondul Local, Investiţia I.1.4, respectiv: Amenajare piste de biciclete pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti". Obiectivul de investiţii propune construirea a 36,45 Km de piste pentru biciclete ce vor conecta puncte de interes local situate pe teritoriul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti.
Obiectul prezentei achiziţii, respectiv obiectul contractului va fi prestarea următoarelor categorii de servicii:
*Servicii de cadastru pentru întocmirea şi avizarea documentaţiilor cadastrale pentru prima înscriere în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară, precum şi, după caz, a documentaţiilor pentru actualizarea informaţiilor cadastrale ale imobilelor înscrise în evidenţele de cadastru şi carte funciară.
*Servicii de elaborare a documentaţiilor pentru solicitarea şi emiterea avizelor, acordurilor, studiilor, expertizelor, nominalizate în certificatele de urbanism - faza S.F.:
-punctul de vedere/actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
-avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura;
-avize/acorduri/alte documente specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora;
-studiu topografic, constând în plauri topografice care vor sta la baza întocmirii studiilor de fezabilitate (S.F.) şi a documentaţiilor de autorizare a lucrărilor de construire (D.T.A.C.+D.T.O.E.);
-expertiză tehnică; -studiu geotehnic;
-studiu de trafic şi circulaţii;
-studiu de reţele tehnico-edilitare; -alte studii/expertize, dacă sunt solicitate prin certificatele de urbanism.
*Servicii de elaborare a documentaţiilor pentru solicitarea şi emiterea avizelor, acordurilor, studiilor, expertizelor, nominalizate în certificatele de urbanism - faza D.T.A.C.+D.T.O.E. (P.A.C.+P.O.E.):
-punctul de vedere/actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
-avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura;
-avize/acorduri/alte documente specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora;
-expertiză tehnică;-studiu geotehnic;-studiu de trafic şi circulaţii;
-studiu de reţele tehnico-edilitare;-alte studii/expertize, dacă sunt solicitate prin certificatele de urbanism.
*Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, pe etape, prevăzute în HG nr. 907/2016 şi Legea nr. 50/1991:-temă de proiectare;-studiu de fezabilitate;-proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (P.A.C.+P.O.E.)/doc. tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii (D.T.A.C.+D.T.O.E.);-proiect tehnic de execuţie (P.T./P.Th.) şi detalii de execuţie (D.E.) - inclusiv caietele de sarcini pentru execuţia lucrărilor, verificate de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdome
*Servicii de elaborare a documentaţiei Analiză DNSH ("Do No Significant Harm"), specifică obiectivelor de investiţii finanţate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.
*Servicii de asistenţă tehnică pe toată perioada de proiectare şi execuţie, până la (inclusiv) finalizarea lucrărilor de construire.
Notă: În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.Clarificările depuse după acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.