Feedback
I.D.: 44227884

Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: “Construire creşă Cartier Orhideelor – strada Lalelelor, nr.97A, municipiul Alba Iulia" – faza DTAC + DTOE+ DDE + PT + CS, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, planşe post execuţie, întocmire documentaţie tehnică pentru obţinere autorizaţie de funcţionare ISU, certificat de performanţă energetică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executării lucrărilor

Data publicarii
17.03.20 Exista 125.640 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.04.20
Pretul estimativ:
182.000,00 RON - 182.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.03.20 Publicat la 31.03.20 Publicat la 01.04.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: "Construire creşă Cartier Orhideelor – strada Lalelelor, nr.97A, municipiul Alba Iulia" – faza DTAC + DTOE+PT + DDE + CS, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, planşe post execuţie, întocmire documentaţie tehnică pentru obţinere autorizaţie de funcţionare ISU, certificat de performanţă energetică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execut...
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: "Construire creşă Cartier Orhideelor – strada Lalelelor, nr.97A, municipiul Alba Iulia" – faza DTAC + DTOE+PT + DDE + CS, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, planşe post execuţie, întocmire documentaţie tehnică pentru obţinere autorizaţie de funcţionare ISU, certificat de performanţă energetică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executării lucrărilor. Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente obiectivului menţionat mai sus, astfel: Etapa I • Documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construire şi documentaţia tehnică pentru organizarea execuţiei • Proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, documentaţia de urmărire privind comportarea în timp a construcţiilor. • Verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi pe specialităţi • Elaborarea planşelor post execuţie • Întocmire documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare ISU. Etapa 2 cuprinde: • Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor. Termenul de execuţie a contractului de achiziţie servicii proiectare este de 90 zile pentru etapa I şi II astfel: Etapa I: - 60 de zile de la data înscrisă în ordinul de începere emis de către achizitor şi cuprinde: ◦ elaborare proiect faza (DTAC), DTOE şi a documentaţiei necesare pentru obţinerea avizelor şi avizele necesare în vedereea emiterii autorizţiilor de construire. Etapa II:- 30 de zile de la comunicarea de către beneficiar a emiterii autorizatiei de construire cuprinde: ◦ elaborare proiect Proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, documentaţia de urmărire privind comportarea în timp a construcţiilor, inclusiv verificarea documentaţiei de către verificatori autorizaţi pe specialităţi. Etapa III: cuprinde realizarea planşelor post execuţie şi a documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare din partea ISU, ce se vor preda înainte de recepţia la terminarea lucrărilor executate. Etapa IV: – asistenţa tehnică începând cu data primirii ordinului de începere emis de achizitor şi se va întinde pe toată durata de realizare a lucrărilor până la recepţia finală a lucrărilor aferente obiectivului menţionat mai sus. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 4 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"AMENAJARE SI IMPREJMUIRE TEREN DE SPORT (FOTBAL) IN INCINTA SCOLII "VASILE GOLDIS" ALBA IULIA, REALIZARE INSTALATIE DE NOCTURNA SI AMENAJARE CURTE" - municipiul Alba Iulia 03.10.22
REFUNCTIONALIZARE SPATIU DE INVATAMANT "LICEUL DE ARTE REGINA MARIA“, STR. AVRAM IANCU, NR.7A, STR. CALARASILOR NR.2, MUNICIPIUL ALBA IULIA – servicii de proiectare  
SCHIMB DE DESTINAŢIE DIN CASĂ ÎN CASA MEMORIALĂ "CAMIL VELICAN", RESTAURARE, PUNERE ÎN VAOLARE ŞI REALIZARE ÎMPREJMUIRE MUNICIPIUL ALBA IULIA - actualizare documentaţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie  
SCHIMB DE DESTINAŢIE DIN CASĂ ÎN CASA MEMORIALĂ "CAMIL VELICAN", RESTAURARE, PUNERE ÎN VAOLARE ŞI REALIZARE ÎMPREJMUIRE MUNICIPIUL ALBA IULIA - actualizare documentaţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie 28.04.22
"AMENAJARE SI IMPREJMUIRE TEREN DE SPORT (FOTBAL) IN INCINTA SCOLII "VASILE GOLDIS" ALBA IULIA, REALIZARE INSTALATIE DE NOCTURNA SI AMENAJARE CURTE" - municipiul Alba Iulia  
Servicii de completare/actualizare proiectare şi execuţie pentru obiectiv investiţii "Construire cămin cultural, cabinete medicale si muzeu etnografic" Pâclişa, municipiul Alba Iulia. 10.07.20
ILUMINAT ARHITECTURAL DINAMIC CETATE ALBA CAROLINA – proiectare faza PAC (DTAC) +PT+DDE+CS, executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a obiectivului 25.02.19
Procedura de achiziţie organizată are ca obiect atribuirea contractului privind achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţie de lucări, necesare realizării obiectivului de investiţii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI CUGIR"- cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, conform specificaţiilor tehnice.  
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL I 24.08.20
Servicii de proiectare faza PAC (DTAC) + P.T. + D.D.E.+ C.S. şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică, verificare tehnică şi supraveghere arheologică pentru obiectivul de investiţii: “Extindere reţea de iluminat public în Municipiul Alba Iulia pe străzile Victor Hugo, Bistra, Stadionului (inclusiv Aleea Sportivilor), Cindrel, Veneţia, Parâng, Orizont 18, Gardeniei, Garoafelor...