Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1824/30.07.2021 şi cu Hotărârea nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Se vor realiza studiile şi se vor obţine avizele, acordurile şi autorizaţiile cerute în ace...
Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1824/30.07.2021 şi cu Hotărârea nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Se vor realiza studiile şi se vor obţine avizele, acordurile şi autorizaţiile cerute în acestea.
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare faza S.F. (Studiu de Fezabilitate) pentru implementarea obiectivului de investiţii"Desfiinţare construcţii existente (C3, C4, C5, C6 - construcţii anexă) şi construire morgă pe amplasament – Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi din strada dr. I. Cihac nr. 30" - Tema de Proiectare, Studiu de Fezabilitate, alte studii.
Documentaţia va respecta Hotărârea nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi va fi verificată de verificatori tehnici atestaţi în funcţie de domeniul/subdomeniul tipurilor lucrărilor (A1, A2, Af, B1, C, D, E, F, Iint, Ig Ie etc).
Avize, acorduri şi studii solicitate atât prin certificatul de urbanism cât şi identificate a fi necesare:
- aviz/acord alimentare cu energie electrică - dacă este cazul;
- aviz/acord alimentare cu energie termică;
- aviz/acord salubritate;
- aviz Direcţia Judeţeană pentru Cultură Iaşi;
- aviz Comisia de Versanţi;
- aviz sănătatea populaţiei;
- copie carte funciară; extras de carte funciară pentru informare la zi; încheiere;
- Ridicare topografică vizată la OCPI cu indicarea nr. cadastrale, a vecinatăţilor, a suprafeţei de teren deţinute conf. actelor etc.;
- Studiu geotehnic si de stabilitate şi Referat de verificare la cerinta Af;
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- Dovada O.A.R.-filiala Iaşi;
- Copie HCL 2805/31.08.2015_RLU_planşa de reglementari urbani
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.
Pentru destinaţii, funcţiuni, caracteristici, parametri şi date tehnice specifice, preconizate se va consulta “Tema de Proiectare" anexată prezentului caiet de sarcini.
Locul desfăşurării activităţilor
Activităţile solicitate prin prezentul Caiet de Sarcini se vor realiza la sediul Contractantului şi la amplasamentul obiectivului. Pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul Contractului, Contractantul este responsabil de asigurarea unui mediu de lucru care respecta legislaţia în materie de muncă şi protecţia muncii.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.