Contractul vizează prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru realizarea obiectivelor de investiţii din cadrul proiectului integrat "Imbunatatirea serviciilor sociale, educationale si recreative in municipiul Barlad", finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritara 13, obiectiv specific 13.1 – Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mij...
Contractul vizează prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru realizarea obiectivelor de investiţii din cadrul proiectului integrat "Imbunatatirea serviciilor sociale, educationale si recreative in municipiul Barlad", finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritara 13, obiectiv specific 13.1 – Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania, constand in:
1. servicii de intocmire a intregii documentatii tehnice la faza de proiect tehnic de executie: documentatia pentru obtinere avize /acorduri , Proiectul de autorizare a lucrarilor de construire (PAC), Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE – dupa caz), Proiectul tehnic de executie (PTE) si Detalii de executie (DE),
2. servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de organizare a procedurilor de achizitie a lucrarilor ce se vor executa pe baza proiectului,
3. servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor ce se vor executa pe baza proiectului,
4. servicii de intocmire, dupa caza, a certificatului de performanţă energetică a clădirilor precum si a documentatiilor pentru obtinerea autorizaţiilor ce trebuie obţinute la finalizarea proiectului de investiţii
conform prevederilor caietului de sarcini, in conditiile clauzelor contractuale.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici in termenul specificat la sectiunea I,3 (de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), pana cel tarziu in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor in cadrul unui singur raspuns consolidat ce va cuprinde raspunsuri la toate solicitarile de clarificari primite.
Fondurile necesare pentru plata serviciilor ce fac obiectul procedurii de achiziţie a serviciilor de proiectare faza proiect tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivele din cadrul proiectului integrat "Imbunatatirea serviciilor sociale, educationale si recreative in municipiul Barlad",, se intentioneaza a fi asigurate prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritara 13, obiectiv specific 13.1 – Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania.
La data initierii procedurii a fost depusa o cerere de finantare care a fost evaluata fiind in etapa de contractare, inceperea si prestarea serviciilor conform documentatiei de atribuire, depinzand in mod nemijlocit de semnarea contractului de finantare.
Tinand cont de aceasta situatie:
- in cazul in care documentatia depusa spre finantare va fi respinsa inainte de finalizarea procedurii de achizitie publica de atribuire a acestui contract, procedura de achizitie va fi anulata;
- in cazul care pana la finalizarea procedurii de atribuire si semnarea contractului de servicii nu va fi primita o comunicare de respingere, contractul de servicii va fi semnat, primirea ordinului de incepere a serviciilor fiind conditonata de semnarea contractului de finantare;
- in cazul in care documentatia depusa spre finantare va fi respinsa dupa semnarea contractului de achizitie publica, contractul va fi reziliat, daca partile nu convin, prin act aditional, suspendarea si /sau modificarea acestuia in functie de alte posibilitati de finantare identificate de achizitor.