Feedback
I.D.: 64235776

SERVICII DE PROIECTARE PENTRU LUCRARI DE REPARATII CAPITALE 3 CORPURI DE CLADIRE - INVESTITII CRSP IASI

Data publicarii
16.12.21 Exista 197.884 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
27.12.21
Pretul estimativ:
193.277,31 RON - 193.277,31 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1133472.pdf
  2. Caietul de sarcini - servicii de proiectare.pdf
  3. Clauze contractuale - servicii de proiectare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de Servicii de proiectare tehnică pentru lucrările de Reparaţii capitale ale celor trei corpuri de clădire aferente CRSP Iaşi si asistenţă tehnică pe toată durata derulării contractului de execuţie a lucrărilor de reparaţii capitale pentru fiecare corp de clădire. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că în...
Achiziţia de Servicii de proiectare tehnică pentru lucrările de Reparaţii capitale ale celor trei corpuri de clădire aferente CRSP Iaşi si asistenţă tehnică pe toată durata derulării contractului de execuţie a lucrărilor de reparaţii capitale pentru fiecare corp de clădire. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata." Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Sistem pontaj , supraveghere centralizat si control acces - Procedura sub clauza suspensiva 15.01.24
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale Oftalmologie " - Sub clauza suspensiva 15.07.24
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale Oftalmologie ” - Sub clauza suspensiva 15.07.24
LUCRĂRI DE REPARAŢII CAPITALE CORPURI CLADIRE CRSP IASI – 2 Loturi 12.05.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale - Unit ORL" sub CLAUZA SUSPENSIVA 26.10.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale dotare Bloc Operator si Radiologie" sub CLAUZA SUSPENSIVA 23.01.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale - Unit ORL” sub CLAUZA SUSPENSIVA  
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale necesare atingerii obiectivelor proiectului COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19"- Cod SMIS 138191I" - SUB CLAUZA SUSPENSIVA 30.10.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale necesare atingerii obiectivelor proiectului COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19”- Cod SMIS 138191I” - SUB CLAUZA SUSPENSIVA  
"Modernizare drumuri de interes local în comuna Roşcani, judeţul Iaşi" 19.05.23