Pentru asigurarea funcţiunilor necesare procesării, depozitării, recepţiei şi expedierii de mărfuri destinate sau provenite din transportul aerian intern şi internaţional, Consiliul Judeţean Suceava intenţionează implementarea proiectului "Terminal cargo la Aeroportul "Ştefan cel Mare" Suceava". În vederea demarării lucrărilor, este necesară achiziţia serviciului de proiectare pentru întocmirea următoarelor documentaţii: - ...
Pentru asigurarea funcţiunilor necesare procesării, depozitării, recepţiei şi expedierii de mărfuri destinate sau provenite din transportul aerian intern şi internaţional, Consiliul Judeţean Suceava intenţionează implementarea proiectului "Terminal cargo la Aeroportul "Ştefan cel Mare" Suceava". În vederea demarării lucrărilor, este necesară achiziţia serviciului de proiectare pentru întocmirea următoarelor documentaţii: - Temă de proiectare întocmită în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare; - Studiu de fezabilitate întocmit în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare. Prestatorul are obligaţia de a întocmi, pe lângă Tema de proiectare şi Studiu de Fezabilitate, următoarele documentaţii: a) studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată de producere a energiei; b) studiu geotehnic, verificat la cerinţa Af; c) studiu topografic, vizat la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară; d) măsurători WGS; e) documentaţii obţinere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism; f) studiu de obstacolare; g) scenariu de securitate la incendiu preliminar; h) alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii. Durata totală a prezentului contract este de 280 zile de la data semnării sale de ambele părţi, din care: - 20 zile pentru constituirea garanţiei de bună execuţie şi emiterea notei de comandă pentru întocmirea Temei de proiectare; - 30 zile pentru întocmirea Temei de proiectare; - 20 zile pentru verificarea şi recepţia Temei de proiectare, precum şi emiterea Notei de comandă pentru întocmirea Studiului de fezabilitate; - 180 zile pentru întocmirea Studiului de fezabilitate; - 30 zile pentru verificarea şi recepţia Studiului de fezabilitate. Garanţia de bună execuţie se constituie în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie publică în cuantum de 10% din valoarea fără TVA a contractului, în conformitate cu prevederile art. 154 alin. (3) şi alin. (4) lit. a), b) din Legea nr. 98/2016 coroborat cu dispoziţiile art. 39 şi art. 40 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, sau prin combinarea modalităţilor de constituire prevăzute la art. 154 alin. (4) lit. a) si b) din Legea nr. 98/2016.