Obiectul prezentei achiziţii publice îl reprezintă servicii de proiectare pentru elaborare proiect “as-built" la obiectivul de investiţii Refuncţionalizare clădire Centrul Militar pentru sediul Consiliului Judeţean Alba, cu extindere.
Proiectul tehnic ce face obiectul contractului se predă achizitorului în 3 exemplare originale, la sediul acestuia, pe suport hârtie, atât piesele scrise cât şi cele desenate, precum şi în for...
Obiectul prezentei achiziţii publice îl reprezintă servicii de proiectare pentru elaborare proiect “as-built" la obiectivul de investiţii Refuncţionalizare clădire Centrul Militar pentru sediul Consiliului Judeţean Alba, cu extindere.
Proiectul tehnic ce face obiectul contractului se predă achizitorului în 3 exemplare originale, la sediul acestuia, pe suport hârtie, atât piesele scrise cât şi cele desenate, precum şi în format electronic pdf, dwg.
Necesitatea şi oportunitatea efectuării achiziţiei
Lucrările la obiectivul de investiţii Refuncţionalizare clădire Centrul Militar pentru sediul Consiliului Judeţean Alba, cu extindere au fost execute în baza proiectului tehnic nr. 23/2013 întocmit de S.C. Polarh Design SRL, iar executantul lucrării este SC CONSTRUCTUS SRL.
Lucrările la obiectivul mai sus amintit au început în data de 22 ianuarie 2018 conform Ordinului de începere nr.1144/19.01.2018, în baza Autorizaţiei de construire nr. 163/22.03.2017. Pe parcursul execuţiei au fost întâmpinate o serie de probleme care au dus la întreruperi de lucrări şi întocmiri de dispoziţii de şantier, modificări de legislaţie şi de acte normative.
Toate acestea au dus la modificarea temei de proiectare pe parcursul execuţiei lucrărilor, necesitând revizuirea proiectului tehnic şi obţinerea unei noi autorizaţii de construire pentru “Refuncţionalizare clădire Centrul Militar pentru sediul Consiliului Judeţean Alba, cu extindere – modificarea temei de proiectare pe parcursul execuţiei lucrărilor la Autorizaţia de construire nr. 163/22.03.2017".
De asemenea, pe parcursul execuţiei lucrărilor, în baza Autorizaţiei de construire nr. 146/25.03.2021, au apărut o serie de neconcordanţe care au fost tratate prin dispoziţii de şantier, după cum urmează:
- Dispoziţia de şantier nr. 6/31.08.2022 unde au fost emise soluţii tehnice de realizare pentru scările interioare, finisajele de pardoseli, schimbarea tâmplăriei exterioare şi interioare, realizarea unei podine de mentenanţă la pod, pe partea de rezistenţă a fost tratat modul de rezemare a grinzilor de metal.
- Dispoziţia de şantier nr. 7/11.08.2023 unde au fost emise soluţii tehnice referitoare la pasarela de la etajul 1
- Dispoziţia de şantier nr. 8/20.02.2024 referitoare la amenajarea curţii interioare, unde au fost emise note de renunţare din oferta iniţială şi suplimentarea cu lucrări noi privind amenajarea curţii, probleme legate de scurgerea apelor pluviale
- Dispoziţia de şantier nr. 9/15.03.2024 referitor la instalaţiile de stingere incendiu, instalaţia de apă răcită, instalaţiile sanitare, termice, de ventilaţie şi instalaţiile electrice care au trebuit a fi repoziţionate prin renunţarea la grupurile sanitare de la subsol.
Având în vedere toate acestea precum şi modificarea soluţiei prin renunţarea la grupurile sanitare de la subsolul clădirii, care au fost aprobate, semnate şi ştampilate vizat spre neschimbare în planşele prezentate în proiectul tehnic, la recepţia lucrărilor executate este necesar a se întocmi proiectul as-built (aşa cum este construit) care să cuprindă toate aceste modificări.
Proiectul tehnic "as – built" va fi verificat de verificatori de proiecte atestaţi la toate cerinţele de verificare şi va trebui să corespundă realităţii din teren.