Contract de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor de restaurare şi punere în valoare a monumentului istoric Biserica de lemn cu hramul "Intrarea Maicii Domnului în Biserică", Juliţa, com. Vărădia de Mureş, jud. Arad, cod LMI AR-II-m-A-00615.
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că autoritatea contractanta ...
Contract de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor de restaurare şi punere în valoare a monumentului istoric Biserica de lemn cu hramul "Intrarea Maicii Domnului în Biserică", Juliţa, com. Vărădia de Mureş, jud. Arad, cod LMI AR-II-m-A-00615.
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că autoritatea contractanta îşi rezervă dreptul de a condiţiona semnarea contractului de alocarea creditelor bugetare în anul 2022, de către ordonatorul principal de credite, Ministerul Culturii,dar nu mai târziu de 3 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului. În cazul în care, indiferent de motive, ordonatorul principal de credite nu alocă fondurile bugetare necesare, în termen de 3 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului, se va proceda la anularea procedurii de atribuire în conformitate cu art. 212, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu prevederile Ordinului MFP nr1792/2002 şi L nr 500/2002 privind finanţele publice.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa.
TERMENUL DE PRESTARE A SERVICIILOR:
1. Termenul de prestare servicii pentru Etapa I: studii şi investigaţii, DALI, va fi de maximum 3 luni de la semnarea contractului.
2. Termenul de prestare servicii pentru Etapa a II-a: DTAC şi DTOE va fi de maximum 1 lună de la avizarea DALI în CTE constituit la nivelul INP şi/sau MC, după caz.
3. Termenul de prestare servicii pentru Etapa a III-a: PT, inclusiv DE, caiet de sarcini şi documentaţie tehnico-economică necesară pentru organizarea unei proceduri de achiziţie publică a contractului de execuţie lucrări, va fi de maximum 1 lună de la obţinerea Autorizaţiei de Construire de către Beneficiar.
4. Termenul de prestare servicii pentru Etapa a IV-a: asistenţa tehnică şi proiectul de urmărire a comportării în timp urmează a fi contractate în funcţie de alocarea bugetară şi de contractarea lucrărilor de execuţie, prin încheierea de acte adiţionale la contractul de prestări servicii de proiectare.
Termenul estimat pentru elaborarea documentaţiilor este de 5 luni, exceptând perioadele de avizare.
Durata estimată a contractului este de 3 ani. Serviciile de asistenţă tehnică se vor presta ulterior contractării lucrărilor de execuţie, în funcţie de alocarea bugetară.