Servicii de proiectare – întocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră de interes judeţean pe DJ 662, cu originea în DN 66, ce străbate localităţile Capu Dealului-Gilort-Pârâu-Groşerea-Aninoasa-Bibeşti-Andreeşti-Vladimir-Totea-Totea de Hurezani-Hurezani, până în DN 6B, judeţul Gorj" – fazele Expertize tehnice, Studiu de fezabilitate-completat cu e...
Servicii de proiectare – întocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră de interes judeţean pe DJ 662, cu originea în DN 66, ce străbate localităţile Capu Dealului-Gilort-Pârâu-Groşerea-Aninoasa-Bibeşti-Andreeşti-Vladimir-Totea-Totea de Hurezani-Hurezani, până în DN 6B, judeţul Gorj" – fazele Expertize tehnice, Studiu de fezabilitate-completat cu elementele specifice din documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, Studiu geotehnic, Studiu topografic, Studiu hidrologic, Studiu geologic, Studiu hidrogeologic, Studiu hidrogeotehnic, Studiu de analiză şi de stabilitate a terenului şi Documentaţia de obţinere avize/acorduri conform certificatului de urbanism (POAT, cod SMIS: 146315), conform Temei de proiectare.În anul 2019, U.A.T. – Judeţul Gorj prin Consiliul Judeţean Gorj, în calitate de achizitor, a încheiat cu S.C. PROREDRUM S.R.L., în calitate de prestator, contractul de servicii nr. 13917/07.10.2019, având ca obiect întocmirea documentaţiei tehnico-economice pentru realizarea obiectivului de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră de interes judeţean pe DJ 662, cu originea în DN 66, ce străbate localităţile Capu Dealului-Gilort-Pârâu-Groşerea-Aninoasa-Bibeşti-Andreeşti-Vladimir-Totea-Totea de Hurezani-Hurezani, până în DN 6B, judeţul Gorj" - fazele Expertiză tehnică drum, Expertiză tehnică poduri, Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie, Studiu geotehnic, Studiu topografic, Studiu hidrologic şi Documentaţia de obţinere avize/acorduri conform certificatului de urbanism.Având în vedere perioada scursă de la întocmirea expertizelor drum şi poduri, a studiilor topografice şi geotehnice (aproximativ 2 ani), traficul greu într-o continuă creştere, fenomenele meteorologice extreme din ultimii doi ani (furtuni, vijelii, inundaţii), precum şi faptul că modernizarea drumului judeţean presupune şi execuţia de elemente noi (piste de biciclete, trotuare, consolidări de terasamente, etc), se impune demararea procedurii de achiziţie publică privind întocmirea Studiului de fezabilitate-completat cu elementele specifice din documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, pentru realizarea obiectivului de investiţie menţionat.