Proiectul propune prestarea serviciilor de proiectare tehnică – elaborarea documentaţiilor tehnico-economice fazele D.T.A.C., PT+CS, DE, a studiilor de teren necesare, asistenţei tehnice din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor si execuţia lucrărilor de C+M pentru realizarea obiectivului de investiţii: "SEDIU SISTEM DE GOSPODĂRIRE A APELOR BIHOR, JUDEŢUL BIHOR" - rest de executat .
Activităţile necesa...
Proiectul propune prestarea serviciilor de proiectare tehnică – elaborarea documentaţiilor tehnico-economice fazele D.T.A.C., PT+CS, DE, a studiilor de teren necesare, asistenţei tehnice din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor si execuţia lucrărilor de C+M pentru realizarea obiectivului de investiţii: "SEDIU SISTEM DE GOSPODĂRIRE A APELOR BIHOR, JUDEŢUL BIHOR" - rest de executat .
Activităţile necesare a fi realizate în cadrul contractului sunt prezentate detaliat in subcapitol 1.2. din Caietul de sarcini, astfel:
SERVICII PROIECTARE:
- Elaborarea proiectului tehnico-economic la faza (D.T.A.C., PT+CS, DE) - rest de executat
- Întocmirea sau actualizarea tuturor studiilor necesare (studii topografice, scenariu la incendiu), în conformitate cu legislaţia română în vigoare
-Întocmirea sau actualizarea documentaţiilor, cu viza O.C.P.I., în vederea obţinerii autorizaţiei de construire;
-Întocmirea sau actualizarea documentaţiilor pentru avize şi acorduri solicitate prin certificatul de urbanism în vederea obţinerii unei noi autorizaţii de construire, după expirarea actualei AC;
-Actualizarea Devizului General ori de câte ori solicită achizitorul pe toata perioada până la finalizarea execuţiei lucrărilor.
-Actualizarea devizului general urmare a incetării contractului de execuţie;
-Actualizarea devizului general urmare a finalizării procedurii de contractare execuţie lucrări;
-Actualizarea devizului general la terminarea lucrărilor.
- Susţinerea proiectului la faza D.T.A.C., P.T.+C.S., D.E., în C.T.E. - Administraţia Bazinală de Apă “CRISURI", în vederea avizării
-Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectanului pe toată perioada execuţiei lucrărilor de construcţii – montaj necesare pentru realziarea proiectului, la orice solicitare a beneficiarului şi la faze determinante;
-Elaborarea instrucţiunilor de exploatare a lucrărilor executate;
-Elaborare certificat energetic anexă la provesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
-Întocmirea referatului de prezentare cu privire la modul în care au fost executate lucrările şi a Proiectului tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor – "as Built" conform H.G. nr. 363/18.05.2017
LUCRĂRI:
-Achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucărilor;
-Orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucărilor temporare;
-Transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar mecesar pentru execuţia lucrărilor;
-Orice teste şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementarile în domeniul sistemului de asigurare a celităţii în construţii;
-Orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
-Execuţia lucrărilor;
-Întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
-Activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
-Pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documetaţie care include dar nu se limitează la:
o Graficele generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
o Planul calităţii pentru execuţie;
o Planul de control al calităţii;
o Certificate şi rezultatele testelor materialelor.
-Întocmirea Cărţii tehnice a construcţiei, inclusiv instrucţiunile de exploatare şi urmărire în timp.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în P.T.D.E.
Termenii şi condiţile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de minim 36 luni.
Valoarea estimată pentru achiziţionarea acestui contract, este de 7.551.555,00 lei fara TVA din care:
-servicii proiectare (DTAC,PT+DE,CS si AT) – 427.742,00 lei fără TVA,
- execuţie lucrări de C+M – 6.506.050,00 lei fără TVA,
-utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj – 617.763,00 lei fară TVA