Servicii de proiectare – asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Dracea, Judetul Teleorman"
Valoarea estimată este de 7.215.862,58 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 7.915 lei, fara TVA;
Cap. 3...
Servicii de proiectare – asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Dracea, Judetul Teleorman"
Valoarea estimată este de 7.215.862,58 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 7.915 lei, fara TVA;
Cap. 3 – Capitolul pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 297.209,95 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.741.990 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.1 Constructii si instalatii: 6.741.990 lei, fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 168.747,63 lei, fara TVA;
Subcapitolul 5.1 – Organizare şantier: 168.747,63 lei fara TVA;
5.1.1 Lucrari de constructii si intalatii aferente organizarii de santier (1%): 134.998,10 lei, fara TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului (0,5%): 33.749,53 lei, fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.