Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie lucrări, pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea si eficientizarea scoală gimnaziala numarul 1 Strâmtura, comuna Strâmtura, judeţul Maramureş".
Valoare estimată: 1.775.092,50 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 3.5.4. - Documentaţii întocmire avize: 5.000 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 3.5.6. - Proi...
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie lucrări, pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea si eficientizarea scoală gimnaziala numarul 1 Strâmtura, comuna Strâmtura, judeţul Maramureş".
Valoare estimată: 1.775.092,50 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 3.5.4. - Documentaţii întocmire avize: 5.000 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 3.5.6. - Proiect tehnic si detalii de execuţie: 18.256 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 3.8.1.-Asistenta tehnică din partea proiectantului: 10.000 lei, la care se adaugă TVA, din care:
Capitol 3.8.1.1. - pe perioada de execuţie a lucrărilor: 2.000 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 3.8.1.2. - pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 8.000 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 2. - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor: 22.871,50 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 4.1. - Construcţii şi instalaţii: 1.579.094,17 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 4.2. - Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 26.729,35 lei, la care se adaugă TVA.
Capitol 4.3. - Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 113.141,48 lei, la care se adaugă TVA.
Atribuirea contractului având ca obiect execuţia de lucrări si prestarea de servicii de proiectare, include următoarele faze:
- Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), inclusiv întocmirea documentaţiei pentru obţinerea avizelor necesare emiterii Autorizaţiei de Construire;
- Proiectul tehnic de execuţie (PT+CS+DE);
- Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E;
- Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi eventuale modificări ale proiectului);
- Întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor permanente;
- Elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
- Programul de urmărire a comportării lucrării in timp;
- Proiect "as-built" pentru obiectivul de investiţii;
- Execuţie lucrări de construcţii;
Modificarea contractului de achiziţie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât in cazurile si condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispoziţiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileşte ca termenul limita in care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare, este in a 6-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.