Servicii de proiectare lucrari de Infiintare Gradinita in Comuna Cristian, intersectia dintre strada Gheorghe Doja si strada Gherasim Popa, avand cod CPV 71242000-6 Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor.
Serviciile mai sus amintite vor avea ca scop intocmirea de PT+DE+CS+DTAC+Intocmirea tuturor documentatiilor necesare in vederea obtinerii avizelor + obtinerea Autorizatiei de construire, + asisten...
Servicii de proiectare lucrari de Infiintare Gradinita in Comuna Cristian, intersectia dintre strada Gheorghe Doja si strada Gherasim Popa, avand cod CPV 71242000-6 Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor.
Serviciile mai sus amintite vor avea ca scop intocmirea de PT+DE+CS+DTAC+Intocmirea tuturor documentatiilor necesare in vederea obtinerii avizelor + obtinerea Autorizatiei de construire, + asistenta tehnica (inclusiv in cadrul procedurii de atribuire a contractului de lucrari) si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor + Intocmirea si depunerea la institutiile abilitate, a tuturor documentatiilor necesare depunerii in vederea obtinerii avizelor ce vor sta la baza Autorizatiei de functionare a obiectivului mai sus mentionat.
Valoarea estimata totala a contractului de atribuire este de 192.376,41 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului
Având la baza bugetul aprobat si cuprins ca anexa la Contractul de finantare nr. C0720EM00011770800550/11.12.2017, valoarea estimata se determina conform Deviz financiar Capitolul 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, astfel :
Capitolul 3.1. Cheltuieli pentru studii de teren = 2.514,60 lei fara TVA
Capitolul 3.2 Cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii [Intocmire documentatii pentru obtinere avize si autorizatii (DTAC)] = total 30.256,97 lei fara TVA din care:
* Capitolul 3.2.2. Obtinerea /prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire/dsefiintare, obtinere autorizatii de scoatere din circuitul agricol =27.765,06 lei fara TVA;
* Capitolul 3.2.3. Obtinerea avizelor si acordurilor pentru racorduri si bransamente la retelele publice de apa, canalizare, gaze, termoficare, energie electrica etc. = 803,40 lei fara TVA;
* Capitolul 3.2.10. alte avize acorduri si autorizatii solicitate prin lege =1.688,50 lei fara TVA
Capitolul 3.3.1.c. Servicii de proiectare (intocmirea de PT+DE+CS ) =134.404,32 lei fara TVA
Capitolul 3.6.1 Asistenta tehnica din partea = 25.200,52 lei fara TVA
Astfel valoarea totala a achizitiei este de 192.376,41 lei fara TVA
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6.
A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.