Prezentul proiect de investitie al municipiului Hunedoara, Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "SPRIJINIREA REGENERARII MUNICIPIULUI HUNEDOARA – PRIN REVITALIZAREA COMUNITATII" - Proiect cod SMIS 123339, în cadrul POR 2014-2020 se subscrie obiectivului specific POR 2014-2020, Axa 13.1 Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Ro...
Prezentul proiect de investitie al municipiului Hunedoara, Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "SPRIJINIREA REGENERARII MUNICIPIULUI HUNEDOARA – PRIN REVITALIZAREA COMUNITATII" - Proiect cod SMIS 123339, în cadrul POR 2014-2020 se subscrie obiectivului specific POR 2014-2020, Axa 13.1 Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania.
Prin proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara – prin revitalizarea comunitatii", cod SMIS 123339, Autoritatea Contractanta are 3 obiective:
- Amenajarea Centrului de Tineret – obiectiv B
- Reabilitarea albiei raului Cerna – obiectiv A (care face obiectul altei proceduri de achizitie)
- Reabilitare Strada Castelului – obiectiv C (care face obiectul altei proceduri de achizitie)
Proiectul privind Amenajarea Centrului de Tineret – obiectiv B are ca obiectiv amenajarea unui Centru de Tineret intr-o cladire existenta, prin amenajarea spaţiilor interioare şi exterioare aferente obiectivului.
Se vor realiza lucrări de modernizare şi reabilitare complexe pentru a rezolva constructiv si funcţional lucrările propuse.
Serviciile solicitate sunt:
1. Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele III si IV conform prevederilor HG 907/2016 si constau in: - elaborarea Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire - PAC; - elaborarea Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare – PAD ; - elaborarea Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor - POE; - întocmire documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor / acordurilor / autorizaţiilor (inclusiv ISU) conform Certificatului de Urbanism; - obţinere avize, acorduri, autorizaţii în vederea eliberării Autorizaţiei de construire; - Proiect Tehnic de execuţie + Detalii de execuţie;
2. Asistenta pe perioada derularii procedurilor de atribuire a contractului de lucrari si a contractelor de furnizare, dupa caz, in calitate de elaborator al documentatiei tehnice pe baza careia se vor licita lucrarile si furnizarea de echipamente (prestatorul nu va fi implicat in procesul de evaluare a ofertelor);
3. Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie, participarea la recepţie şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei;
Valoarea estimata a serviciilor este 120.000,00 lei fără TVA (documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor – 4.000 lei ; proiect tehnic şi detalii de execuţie – 100.000 lei, asistenţă tehnică din partea proiectantului – 16.000 lei)
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de Termenul limita de depunere a ofertelor.