Prezentul proiect de investitie al municipiului Hunedoara, Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,REVITALIZAREA CENTRULUI ISTORIC AL MUNICIPIULUI HUNEDOARA"-Muzeul Fierului, se subscrie obiectivului specific POR 2014-2020, Axa prioritara 13 -Sprijinirea regenerarii oraselor mici si mijlocii, Obiectivul specific 13.1 Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in ...
Prezentul proiect de investitie al municipiului Hunedoara, Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,REVITALIZAREA CENTRULUI ISTORIC AL MUNICIPIULUI HUNEDOARA"-Muzeul Fierului, se subscrie obiectivului specific POR 2014-2020, Axa prioritara 13 -Sprijinirea regenerarii oraselor mici si mijlocii, Obiectivul specific 13.1 Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania.
Serviciile solicitate sunt:
1. Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele III si IV conform prevederilor HG 907/2016, pentru Muzeul Fierului , si constau in:
- elaborarea Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire - PAC;
- elaborarea Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare – PAD ;
- elaborarea Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor - POE;
- întocmire documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor / acordurilor / autorizaţiilor (inclusiv ISU) conform Certificatului de Urbanism;
- obţinere avize, acorduri, autorizaţii în vederea eliberării Autorizaţiei de construire;
- Proiect Tehnic de execuţie + Detalii de execuţie;
2. Asistenta pe perioada derularii procedurilor de atribuire a contractului de lucrari si a contractelor de furnizare, dupa caz, in calitate de elaborator al documentatiei tehnice pe baza careia se vor licita lucrarile si furnizarea de echipamente (prestatorul nu va fi implicat in procesul de evaluare a ofertelor);
3. Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie, participarea la recepţie şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei;
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 5 zile inainte de Termenul limita de depunere a ofertelor.