Contractul vizeaza achizitia serviciilor de proiectare (elaborare proiectului tehnic si a detaliilor de executie, elaborarea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor in scopul eliberarii autorizatiei de construire conform certificat de urbanism, elaborare documentatie in vederea obtinerii Autorizatiei de construire) si asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toata perioada derularii proiectulu...
Contractul vizeaza achizitia serviciilor de proiectare (elaborare proiectului tehnic si a detaliilor de executie, elaborarea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor in scopul eliberarii autorizatiei de construire conform certificat de urbanism, elaborare documentatie in vederea obtinerii Autorizatiei de construire) si asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toata perioada derularii proiectului "Reabilitarea/ modernizarea/ dotarea unitatilor de invatamant obligatoriu (invatamant primar si gimnazial) din municipiul Hunedoara - Colegiul Tehnic "Matei Corvin", Scoala Gimnaziala Nr. 6" - COD SMIS 122843, in baza Contractului de finantare nr. 6132/24.09.2020, cod SMIS 122843.
Avand in vedere specificul proiectului ce urmeaza a se finanta prin Programul Operaţional Regional(POR) 2014-2020, Axa prioritară 10 Imbunatatirea infrastructurii educationale, Prioritate de investitii 10.1 Investitiile in educatie si formare, inclusiv in formare profesionala, pentru dobandirea de competente si invatare pe tot parcursul vietii prin dezvoltarea infrastructurilor de educatie si formare, este necesar ca serviciile de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului/ serviciile de proiectare şi nu în ultimul rând executarea acestor lucrări să fie realizate cu respectarea prevederilor standardelor aplicabile europene, adoptate sau în curs de adoptare de către Institutul Roman de Standardizare, standardelor elaborate de organisme tehnice recunoscute internaţional, manualelor de referinţă, etc.
Valoarea totala estimata a achizitiei serviciilor de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului, conform referatului de necesitate nr. 62282/06.10.2020 este de 146.346,00 lei fara TVA din care proiectare 87.000,00 lei fara TVA si asistenta din partea proiectantului 59.346,00 lei fara TVA.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de Termenul limita de depunere a ofertelor.