a) Serviciile de proiectare includ:
- Servicii de proiectare includ realizarea proiectului tehnic, prin intocmirea proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de
sarcini, documentatiei tehnice autorizatie de construire, documentatiei pentru avize si acorduri si servicii de asistenta tehnica din
partea proiectantului pe toata perioada lucrarilor
b) Lucrarile de executie includ:
- Reabilitarea si modernizarea scolii...
a) Serviciile de proiectare includ:
- Servicii de proiectare includ realizarea proiectului tehnic, prin intocmirea proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de
sarcini, documentatiei tehnice autorizatie de construire, documentatiei pentru avize si acorduri si servicii de asistenta tehnica din
partea proiectantului pe toata perioada lucrarilor
b) Lucrarile de executie includ:
- Reabilitarea si modernizarea scolii existente prin indepartarea zonelor degradate si refacere lor, indepartarea si inlocuirea
acoperisului, desfacerea si refacerea tencuielilor interioare si exterioare, termoizolarea cladirii, inlocuire tamplarie, instalatii si
pardoseli recompartimentare conform caietelor de sarcini, refacerea finisajelor interioare si exterioare;
refacerea instalatiilor electrice, sanitare si termice, extindere prin alipire de cladirea existenta a grupurilor sanitare si a spatiului pentru centrala termica
realizarea unor tencuieli exterioare decorative si a unui trotuar perimetral din beton simplu;
- Valoarea estimata a achizitiei: 683.973,50 lei fara TVA si este defalcata pe capitole bugetare astfel:
Cap. 3.3.2 Proiectare tehnica: 16.500 lei fara TVA,
Cap. 3.6 Asistenta tehnica din partea proiectantului 3.053,39 lei fara TVA,
Cap. 2 si 4. - lucrari in valoare de 655.040,75 lei fara TVA compuse din: lucrari aferente asigurarii cu utilitati necesare 2.1= 44.364,07
lei fara TVA, constructii si instalatii 4.1=576.986.58 lei fara TVA, Montaj 4.2= 3.940,10 lei fara TVA, Utilaje cu montaj 4.3 = 28.116 lei
fara TVA si dotari 4.5 = 1.634 lei fara TVA
Cap. 5.1.1 organizare de santier de 9.379,36 lei fara TVA
Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii uplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul la care Autoritatea contractanta va raspunde în mod
clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor