Feedback
I.D.: 74482906

Servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări aferente obiectivului “Amenajare pod pietonal acces Insula Mureş"

Data publicarii
25.10.22 Exista 83.599 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110-6
Termenul limita pentru depunere:
24.11.22
Pretul estimativ:
14.813.660,69 RON - 14.813.660,69 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.10.22 Publicat la 08.11.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţie “ Amenajare pod pietonal acces Insula Mureş", conform cerinţelor din cadrul caietului de sarcini, a documentaţiei tehnice faza SF pentru obiectivul de investiţii, scenariu 1. Studiul de Fezabilitate şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii au fost aprobaţi conform HCLM nr. 44/2022. Insula Mureş este o zonă de agrement s...
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţie “ Amenajare pod pietonal acces Insula Mureş", conform cerinţelor din cadrul caietului de sarcini, a documentaţiei tehnice faza SF pentru obiectivul de investiţii, scenariu 1. Studiul de Fezabilitate şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii au fost aprobaţi conform HCLM nr. 44/2022. Insula Mureş este o zonă de agrement situată la 2 km de Mun. Arad, al cărei potenţial turistic este insufici-ent valorificat. În prezent accesul către această zonă se realizează pe o pasarelă aflată într-o stare avansată de degradare. În această situaţie pasarela constituie o potenţială sursă de accidente cu urmări deosebit de grave. Pentru acest obiectiv de investiţie a fost realizată documentaţie tehnică – faza SF, scenariul 1, iar proiectantul a fost S.C. HENTZA BUSINESS SRL Arad. Studiul de Fezabilitate şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii “Amenajare pod pietonal acces Insula Mureş" au fost aprobaţi conform HCLM nr. 44/2022. Etapele de realizare a obiectivului de investiţie sunt următoarele:  Elaborarea Proiectului Tehnic de execuţie (P.T.E.) si proiect pentru demolare pod, Proiectului de Autorizare a executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiectului de Organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), precum şi întocmirea documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor / acordurilor /autorizaţiilor. - Termenul de prestare pentru realizarea serviciului de proiectare este de 4 luni (120 zile) de la emiterea ordinului de începere a serviciului; Ordinul de începere al serviciilor de proiectare se emite în termen de 3 zile de la semnarea contractului de către părţi. Executantul va preda în cel mult 60 de zile calendaristice documentaţia necesară obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism (2 exemplare per aviz, pe suport hârtie/ electronic, conform cerinţei avizatorilor) si doc. pentru ATR. - Termenul de prestare pentru realizarea asistenţei tehnice din partea proiectantului este pe toată perioada de execuţie a lucrărilor; - Durata de execuţie a lucrărilor este de 16 luni de la ordinul de începere al execuţiei lucrărilor. Ordinul de începere al lucrărilor se emite în termen de 5 zile de la obţinerea autorizaţiei de construire. Având în vedere că lucrările se execută pe domeniul public, deci lucrări exterioare, în cazul în care lucrările se suprapun pe perioada de iarnă (timp friguros) şi temperatura exterioară nu permite execuţia acestora sau în cazul inundaţiei zonei de lucru sau ploi torenţiale majore, acestea se suspendă temporar. După predarea documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor, autoritatea contractantă prin intermediul persoanelor desemnate din cadrul acesteia, va proceda la verificare documentelor predate şi le va depune la societăţile/instituţiile avizatoare. Pe baza prevederilor avizelor obţinute se va definitiva forma şi conţinutul final al Proiectului tehnic de execuţie. După predarea proiectului tehnic de execuţie, autoritatea contractantă prin intermediul persoanelor desemnate din cadrul acesteia, va proceda la verificare acestia în maxim 10 zile calendaristice şi va solicita clarificări şi completări, dacă este cazul. Prestatorul va emite factura aferentă prestării serviciilor de proiectare, doar după ce proiectul a fost verificat şi acceptat de către autoritatea contractantă şi a fost încheiat un proces verbal de recepţie a serviciilor de proiectare semnat atăt de contractant cât şi de autoritatea contractantă. Plata facturii se va face în 30 zile de la data înregistrării acesteia la registratura autorităţii contractante, in cazul in care prin Programul de finanţare Anghel Saligny nu se prevede altfel, in condiţiile în care se accepta la finanţare acest contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări aferente obiectivului “Amenajare pod pietonal acces Insula Mureş" 24.06.22
Servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări aferente obiectivului “Amenajare pod pietonal acces Insula Mureş" 22.06.22
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţie “Regenerare urbană zona Piaţa Catedralei din Municipiul Arad" 07.09.21
Servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrari pentru"Amenajare toalete publice în Municipiul Arad 4 locaţii" 26.04.22
Servicii de elaborare PTh si DDE, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitie "MODERNIZARE-ASFALTARE STRĂZI ÎN COMUNA ŞEITIN, JUDEŢUL ARAD" 22.11.19
Servicii de elaborare Proiect Tehnic de execuţie, documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, inclusiv servicii de asistenţă tehnică din partea proiectului pentru "Refacţie linie cale de tramvai şi a reţelei aeriene de contact aferente în municipiul Arad- tronsonul I - Piaţa Podgoria - Pasaj Micalaca – Micălaca Zona III 02.06.20
Proiect tehnic de execuţie, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări Amenajare înierbare linii de tramvai  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii – Remodelarea Bulevardului Revoluţiei 08.02.21
Servicii de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii “Construcţie sediu de birouri al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul Local Arad" 04.04.23
Proiect tehnic de execuţie, detalii de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului "Renovare energetică a blocurilor de locuinţe din Municipiul Arad (Cererea nr. 5)" - Blocul 3, Piaţa Spitalului si Blocul X36/2, Sc. A, B, C, Aleea Amara, Municipiul Arad